Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
Let wel, heb deze 2200 in mijn Asus M6100 zitten, en de Intel proset drivers werken niet meer in SP2, de default SP2 WLAN tool werkt echter prima.. topkaartje verder!
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Zoals met meerdere shops die ik met google vindt trouwens..
[ Voor 26% gewijzigd door PnD op 18-10-2004 18:08 ]
Ik zou eens bellen voor de levertijd. Ga er vanuit namelijk dat ze ze dan wel kunnen bestellen. Misschien moet je'n week (of langer) wachten, maar goed, als het zoveel scheelt met bijvoorbeeld een Dell.. Ik zou als ik een (kleinere) webshop was die dingen ook niet op voorraad houden met (blijkbaar) de kleine vraag naar die kaartjes.PnD schreef op 18 oktober 2004 @ 18:08:
Dit had ik uiteraard niet over het hoofd gezien. Ze zijn helaas bij beide niet op voorraad
Zoals met meerdere shops die ik met google vindt trouwens..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
www.computershoparnhem.nlPnD schreef op 18 oktober 2004 @ 18:01:
Heb 9 maanden later ook nog geen fatsoenlijke webwinkel gevonden waar ze een Intel pro wireless 2100 of 2200 verkopen voor een mooie prijs. (en hem ook op voorraad hebben..
2200 - €29,95
have fun
edit: ik heb hem zojuist toegevoegd in de pricewatch
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 18:26 ]
Kan ik deze ook in m'n Toshiba Satellite Pro A60 plaatsen? De ruimte is er, het afdekklepje, zelfs de drivers zijn er maar hij zit er niet in
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
edit: vage shop trouwens die computershop arnhem
[ Voor 35% gewijzigd door PnD op 19-10-2004 08:19 ]
Kijk eens bij ZX-Yagi.nl of Senaoshop.nl
daar hebben ze kaarten van het merk Senao, met 100Mw zendvermogen, zeer stabiele kaarten en goede ontvangst.
duur?!
[ Voor 4% gewijzigd door PnD op 19-10-2004 10:04 ]
Volgens mij heb ik die 2 stekkertjes/kabeltjes nietPnD schreef op 19 oktober 2004 @ 08:17:
Als er een minipci slot in zit en er zitten 2 stekkertjes/kabeltjes onder het klepje wel..
edit: vage shop trouwens die computershop arnhemheb ze gemailed, maar die site is raar
Hebben deze kaartjes een antenne nodig dan? Wil eigenlijk niet heel veel geld eraan uitgeven, vind die Intel goed(koop) genoegWillems schreef op 19 oktober 2004 @ 08:19:
Of je koopt ineens de beste MINIPCI kaart die je kunt krijgen!
daar hebben ze kaarten van het merk Senao, met 100Mw zendvermogen, zeer stabiele kaarten en goede ontvangst.
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
Die waren zon 78 euro als ik me niet vergisWillems schreef op 19 oktober 2004 @ 08:19:
Verwijderd

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er onder de shielding een mini pci zit.
11 mbps. 15 euro.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 20:07 ]
Verwijderd
Natuurlijk gast._Brake_ schreef op 30 oktober 2004 @ 16:13:
heb je nou persé die stekkertjes/kabeltjes nodig om het aan te sluiten?
Waar wil je het signaal dan naartoe sturen?
Die man zei dat het niet vaak voorkwam dat ze dit kaartje hadden, maar er meer gingen bestellen omdat er toch wel vraag naar is.
Ik las trouwens wel in de handleiding die erbij zat, dat dit kaartje alleen geschikt is voor een laptop met een pentium M en de bijbehorende chipset. Eerst gaf hij bij mij in de bios het pentium M logo, en na het installeren is dat het centrino logo geworden.
www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica
Verwijderd
Ook zitten in sommige accesspoints en routers miniPCI kaartjes.
Ik heb zo'n Senao met 100mW zendvermogen in m'n laptop zitten. Vergeleken met de Intel 802.11b kaart die er eerst in zat is het bereik aanzienlijk minder. Een Belkin 802.11g PCMCIA-kaartje heeft meer bereik dan de Senao en heeft ook altijd betere ontvangst. Nog irritanter is de verbinding regelmatig wegvalt bij de Senao kaart of dat ie geen netwerk kan vinden wat er wel is. Dit komt voor bij verschillende typen access points en ligt dus duidelijk aan de kaart.Willems schreef op 19 oktober 2004 @ 08:19:
Ik zou er met een grote boog omheen lopen.
Verwijderd
Beatman schreef op 01 november 2004 @ 00:45:
Ik heb afgelopen de enige mini PCI kaart (intel prowireless 2200) opgehaald bij computershop arhem die ze op voorraad hadden. Ben 1,5 uur onderweg geweest om er te komen. het is een dingetje van 4 x 2 cm, maar ze wilden 'm niet opsturen.
Die man zei dat het niet vaak voorkwam dat ze dit kaartje hadden, maar er meer gingen bestellen omdat er toch wel vraag naar is.
Ik las trouwens wel in de handleiding die erbij zat, dat dit kaartje alleen geschikt is voor een laptop met een pentium M en de bijbehorende chipset. Eerst gaf hij bij mij in de bios het pentium M logo, en na het installeren is dat het centrino logo geworden.
Dan durf ik te wedden dat jij de kaart hebt die ik heb terug gebracht omdat mijn laptop vastliep met het ding
Zit de stikker toevallig een beetje los (hij zat er eerst heel vast op
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 10:02 ]
Verwijderd
Ik denk het niet, Intel support wees mij er nl. niet op. Het is in wezen gewoon een klein pci kaartje met normale drivers erbijPnD schreef op 02 november 2004 @ 10:44:
Het schijnt dat je die intel dingen alleen met centrino processors kan gebruiken, misschien liep ie daarom bij jou vast?
Dat zou heel goed kunnen, hij was met plakband weer vastgeplakt, maar bij mij doet ie 't perfect, dus ik zeur niet. Wel flauw dat het er niet bij stond. Wat heb jij er voor betaald? Ik heb er 29,95 voor moeten geven.Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 10:01:
[...]
![]()
Dan durf ik te wedden dat jij de kaart hebt die ik heb terug gebracht omdat mijn laptop vastliep met het ding
Zit de stikker toevallig een beetje los (hij zat er eerst heel vast op)? Dan is het de mijne
De kans dat ze een andere hebben is wat klein, aangezien ik er 2 maanden op het gewacht
Er staat echt duidelijk op het gele papiertje dat ie alleen geschikt is voor computers met een intel pentium M processor.Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 10:46:
[...]
Ik denk het niet, Intel support wees mij er nl. niet op. Het is in wezen gewoon een klein pci kaartje met normale drivers erbij
www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica
Verwijderd
Intel support maakte er geen probleem van dat ik een AMD-notebook heb, sterker nog ze hebben goed geprobeerd te helpen maar helaas