Naar aanleiding van een kranten-artikel wat in de Metro stond op 07-01-2004 (daggik) ben ik eigenlijk wat nieuwsgierig geworden wat iedereen van draadloos lan vindt. Ik ben er zelf best een voorstander van, het bereik is niet altijd ideaal, maar het presteert best aardig en zeker nu er ook een (vrij) goede encryptie gebruikt kan worden.
Wat betreft de handleiding: Had een klasgenoot van me net een pc-kaartje gekocht en daar zat me toch een uitgebreide nederlandse handleiding bij dat een kind het zelfs in kon stellen (mits deze kan lezen)
En dan komt de Consumentenbond met het volgende artikel (met dank aan Rick voor het scannen van het artikel. En hij heeft intussen deze reactie naar de consumentenbond gestuurd)
Poll: Zijn jullie het eens met de consumentenbond?
• Ja tuurlijk!
• Beetje
• Belachelijk

Ook een poll maken? Klik hier
Natuurlijk is (behalve stemmen) het ook altijd fijn als je extra commentaar geeft, dan wordt de mening extra duidelijk
(Hadtie niet in Network Troubleshooting moeten staan? Sorry, verplaats hem maar naar een goeie groep en mijn excuses! vast op voorhand
)
Wat betreft de handleiding: Had een klasgenoot van me net een pc-kaartje gekocht en daar zat me toch een uitgebreide nederlandse handleiding bij dat een kind het zelfs in kon stellen (mits deze kan lezen)
En dan komt de Consumentenbond met het volgende artikel (met dank aan Rick voor het scannen van het artikel. En hij heeft intussen deze reactie naar de consumentenbond gestuurd)
Poll: Zijn jullie het eens met de consumentenbond?
• Ja tuurlijk!
• Beetje
• Belachelijk
Ook een poll maken? Klik hier
Natuurlijk is (behalve stemmen) het ook altijd fijn als je extra commentaar geeft, dan wordt de mening extra duidelijk
(Hadtie niet in Network Troubleshooting moeten staan? Sorry, verplaats hem maar naar een goeie groep en mijn excuses! vast op voorhand
[ Voor 21% gewijzigd door cobratbq op 08-01-2004 09:11 ]
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...