Toon posts:

Viper 550 lozen ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'k heb 3mnd geleden 'n 550 gekocht en had bij nader inzien beter ff kunnen wachten,'k wil nu voor de 770 of de creative tnt2 ultra gaan maar welke va de 2 mot 'k neme en wat kan ik nog voor die ouwe vragen ??

Verwijderd

kunt beter ff wachten en een Geforce kaart kopen............

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 17:24
Zo kan je wel wachten tot je een ons weegt, maar in dit geval, een GF kopen die 770 heb ik zelf =super, maar toen was er nog geen GForce. Dus wacht een prijsdaling af en kopen die hap. Btw ligt er ook aan wat je voor een systeem heb. Langzaam+770 blijft kut
langzaam+Gforce wordt dragelijk.

no comment

Verwijderd

Koop een GeForce... Probeer altijd een generatie met dat soort dingen over te slaan anders blijf je achter de feiten aanhollen!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 17:08

Kolky

subtitle not available

Je moet nóg langer wachten. Je moet pas een nieuwe videokaart kopen, als je huidige het ECHT niet meer aankan. Ik heb een viper550 en die kan unreal nog trekken op de hoogste kwaliteit met 35 fps. Quake III trekt ie ook nog met >35 fps beste kwaliteit. Ik weet niet wat voor processor jij gebruikt, maar ik gebruik een celeron 400 en dat draait nog steeds perfect.

Ik ga in elk geval pas een nieuwe kopen als de spellen in 800x600 gaan haperen.

Verwijderd

Ik zou nog een tijdje wachten. Er zijn de laatste tijd zo veel nieuwe kaartjen uitgebracht, dus zal de prijs alleen maar dalen. In dit geval geld dus dat de gene met het kleinste budget en het meeste geduld meer waar voor z'n geld krijgt.
Pagina: 1