Toon posts:

19 of 17 inch??

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraag, heb al gezocht maar kon niet echt een specifiek antwoord vinden op mijn desbetreffende vraag op het forum.

ik wil een nieuwe monitor halen, kijk het maakt me niet uit wat de monitor kost dat is het probleem dus niet.

maar wat ik me afvraag als ik een 19 inch haal, in hoeverre zien spellen eruit op een 19inch in 1024x768? op een 17 inch is dat precies een goede resolutie, waardoor eigenlijk mijn ati9700pro nog een heeeeeeeeeeeeeeell llange tijd meekan, maar hoe zit dat op een 19inch, als je dus op een 19inch eigenlijk al verplicht bent om meteen een paar resoluties hoger te spelen, dan snap je wel wat ik bedoel.

dus korte vraag, wat is de ervaring van de gemiddelde fokker? ik wil het liefst een 19, maar goed als dat inhoudt dat je meteen een paar resoluties hoger moet gaan zitten spelen, dan maar liever niet...

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 00:41:
dus korte vraag, wat is de ervaring van de gemiddelde fokker? ik wil het liefst een 19, maar goed als dat inhoudt dat je meteen een paar resoluties hoger moet gaan zitten spelen, dan maar liever niet...
Je bent hier niet op Fok! maar op GoT ;)

Verder maakt het niet zo gek veel uit hoor. Meer pixels krijg je in ieder geval toch niet met een 19", en als een resolutie van 1024x768 je stoort van dichtbij, dan ga je toch gewoon wat verder weg zitten ;)

Ik zou mooi voor de 19" gaan.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 00:41:
Ik had een vraag, heb al gezocht maar kon niet echt een specifiek antwoord vinden op mijn desbetreffende vraag op het forum.

ik wil een nieuwe monitor halen, kijk het maakt me niet uit wat de monitor kost dat is het probleem dus niet.

maar wat ik me afvraag als ik een 19 inch haal, in hoeverre zien spellen eruit op een 19inch in 1024x768? op een 17 inch is dat precies een goede resolutie, waardoor eigenlijk mijn ati9700pro nog een heeeeeeeeeeeeeeell llange tijd meekan, maar hoe zit dat op een 19inch, als je dus op een 19inch eigenlijk al verplicht bent om meteen een paar resoluties hoger te spelen, dan snap je wel wat ik bedoel.

Met een 19" kan je gewoon op dezelfde resolutie's blijven spelen als op je 17". Dit is juist een voordeel omdat het dan groter en duidelijker is dan bij een 17". Ik speel de meeste van mijn spellen op 1024*768 op mijn 19"

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:04

The Bad Seed

Chaotic since 1983

GoUdViS schreef op 07 januari 2004 @ 00:44:
[...]

Met een 19" kan je gewoon op dezelfde resolutie's blijven spelen als op je 17". Dit is juist een voordeel omdat het dan groter en duidelijker is dan bij een 17". Ik speel de meeste van mijn spellen op 1024*768 op mijn 19"
Klopt, doe ik ook(1024*768 op 19" ).
Ik zit tijdens het gamen op ruim een armlengte van mijn crt en heb niet direct de indruk dat ik bij games dan naar een te lage resolutie zit te kijken. :)

[ Voor 6% gewijzigd door The Bad Seed op 07-01-2004 00:48 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

Duracell schreef op 07 januari 2004 @ 00:48:
[...]

Klopt, doe ik ook(1024*768 op 19" ).
Ik zit tijdens het gamen op ruim een armlengte van mijn crt en heb niet direct de indruk dat ik bij games dan naar een te lage resolutie zit te kijken. :)
Sterker nog, ik speel sommgie spellen zoals bijvoorbeeld counterstrike op 800*600. En dat vindt ik voor mij perfect werken.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tssk... Fok! en GoT door elkaar halen :+

Maareh, hoe kom je erbij dat je op een CRT verplicht op hogere reso moet gaan draaien. Dat is alleen bij TFT zo (althans, dat er een native resolution is). Hiero komen nog steeds DOS spellen op 320x240 voorbij op m'n 20", dus 1024x768 gaat sowieso ;)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.