hoi, ik heb voor mijn pa een een pc samengesteld:
MSI KT600 Delta LSR
Amd Athlon XP2600+
512Mb Kingston pc3200 geheugen
Radeon 9600Pro
120Gb Maxtor schijf
MSI DR4-A DVD brander
Dit alles zit in een Aopen kast met 300W voeding.
Nu zitten wij met het volgende probleem:
We hebben een Olympus C-350 zoom digitale camera, maar deze werkt niet rechtstreeks op de USB poorten (8 stuks, allemaal 2.0).
Gebruik ik een USB-hub (actieve iig) dan werkt het als een trein!
Pak ik mijn USB-stick (2.0 apparaat) dan werkt het rechtstreeks op de usb poort!
Ook via de usb-hub werkt deze, alleen krijg ik dan de melding dat er een snel usb apparaat op een trage usb hub is aangesloten.
Betekent dit dat ik verplicht een usb 1.1 hub nodig heb voor deze camera?
Is er een work-around om de camera toch op een 2.0 poort aan te sluiten?
(in de bios kan ik niet kiezen voor 1.1, alleen legacy mode, maar dat haalt niks uit!)
Ik heb ook gemerkt dat het toetsenbord vreemd doet op de usb 2.0 poort, op ps/2 is er geen probleem, kan dit hetzelfde probleem zijn?
in de knowledge base op msi en olympus kan ik niets vinden, in de search kwam ik alleen iets tegen als een zwakke voeding, maar dat lijkt me vrij vreemd aangezien er bijna niks in het systeem zit!
MSI KT600 Delta LSR
Amd Athlon XP2600+
512Mb Kingston pc3200 geheugen
Radeon 9600Pro
120Gb Maxtor schijf
MSI DR4-A DVD brander
Dit alles zit in een Aopen kast met 300W voeding.
Nu zitten wij met het volgende probleem:
We hebben een Olympus C-350 zoom digitale camera, maar deze werkt niet rechtstreeks op de USB poorten (8 stuks, allemaal 2.0).
Gebruik ik een USB-hub (actieve iig) dan werkt het als een trein!
Pak ik mijn USB-stick (2.0 apparaat) dan werkt het rechtstreeks op de usb poort!
Ook via de usb-hub werkt deze, alleen krijg ik dan de melding dat er een snel usb apparaat op een trage usb hub is aangesloten.
Betekent dit dat ik verplicht een usb 1.1 hub nodig heb voor deze camera?
Is er een work-around om de camera toch op een 2.0 poort aan te sluiten?
(in de bios kan ik niet kiezen voor 1.1, alleen legacy mode, maar dat haalt niks uit!)
Ik heb ook gemerkt dat het toetsenbord vreemd doet op de usb 2.0 poort, op ps/2 is er geen probleem, kan dit hetzelfde probleem zijn?
in de knowledge base op msi en olympus kan ik niets vinden, in de search kwam ik alleen iets tegen als een zwakke voeding, maar dat lijkt me vrij vreemd aangezien er bijna niks in het systeem zit!