Ik ben opzoek naar een programa waarmee je met een persoon je webcam kan bekijken dus niet via de messenger... nou wil ik een special functie en dat is dat de beeld zo vlot mogelijk wordt dus niet van die shockende bewegingen.. met yahoo messenger kan dat dat heet zgn supermode maar is er een andere prog die het zelfde werk doet..... alvast bedankt
Je moet genoeg upload hebben, echt vloeiend is vanaf 25 fps, dat betekent met een plaatje van 25KB dat je 25 * 25 = 625KB/s moet kunnen uploaden. In praktijk ga je dit nooit halen in verband met de tijd dat het plaatje erover doet om verwerkt te worden door pc - verbinding - server.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 23:38:
Ik ben opzoek naar een programa waarmee je met een persoon je webcam kan bekijken dus niet via de messenger... nou wil ik een special functie en dat is dat de beeld zo vlot mogelijk wordt dus niet van die shockende bewegingen.. met yahoo messenger kan dat dat heet zgn supermode maar is er een andere prog die het zelfde werk doet..... alvast bedankt
1) dit is geen hardwarevraag maar een softwarevraag dus op de verkeerde plek gesteld
2) voortaan eerst zelf zoeken, niet gewoon de vraag op GoT dumpen of een ander dat voor je kan doen.
3) Zinsbouw. Grammatica. Spelling. Punctuatie.
2) voortaan eerst zelf zoeken, niet gewoon de vraag op GoT dumpen of een ander dat voor je kan doen.
3) Zinsbouw. Grammatica. Spelling. Punctuatie.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()