Ik wil niet al te zeurderig overkomen maar ik vind dat de nieuws poster hier een grove fout maakt door zijn mening in dit nieuwsbericht te stoppen. Een mening in het nieuwsbericht verwerken is op zich niet erg maar de betreffende nieuwsposter heeft zonder enig onderzoek, en zonder enige kennis mag ik eigenlijk wel zeggen, zijn mening er in verwerkt wat het gehele artikel natuurlijk niet ten goede komt.
Bijvoorbeeld in de Volari artikelen zaten ook meningen dat hij waarschijnlijk niet snel genoeg zou zijn. Maar dat was nog ergens op gebaseerd, op de technische specificatie's en het feit dat een budget bakker niet in een slag aan de top kan komen.
Ik ben trouwens niet de enige die zich ergert aan dit artikel gezien de posts op de frontpage.
Bijvoorbeeld in de Volari artikelen zaten ook meningen dat hij waarschijnlijk niet snel genoeg zou zijn. Maar dat was nog ergens op gebaseerd, op de technische specificatie's en het feit dat een budget bakker niet in een slag aan de top kan komen.
Ik ben trouwens niet de enige die zich ergert aan dit artikel gezien de posts op de frontpage.