Ik heb nu al een tijdje de Lite-On LTR-40125S (40x 12x 48x) en gebruik 'm naar tevredenheid..
Sinds kort heb ik een nieuw moederbord, de Gigabyte GA-7N400 Pro2.
Ik uiteraard alles ombouwen, alles lijkt te werken.
Ik denk, even een cdtje branden, wil hij dit niet doen.
De brander wil cd's gewoon lezen, maar branden weigert hij, Nero herkent 'm wel als brander, maar op een gegeven moment wacht hij tot de drive klaar is "Waiting fot the drive to become ready" oid, en dat duurt al een tijdje, maar daarna istie nog niet klaar.
Maar hij wil niet branden, en ik snap niet waarom,
ik heb Nero 5, Nero 6 en de Windows XP brand functie geprobeerd, maar geen van alle willen branden.
Ik heb de firmware proberen te upgraden, maar dat werkte niet want hij zegt steeds dat er nog een cd inzit.
De branfunctie in Windows uizetten maakt ook geen verschil.
Ik heb geen flauw idee meer waar het aan ligt, ik hoop iemand anders wel..
Sinds kort heb ik een nieuw moederbord, de Gigabyte GA-7N400 Pro2.
Ik uiteraard alles ombouwen, alles lijkt te werken.
Ik denk, even een cdtje branden, wil hij dit niet doen.
De brander wil cd's gewoon lezen, maar branden weigert hij, Nero herkent 'm wel als brander, maar op een gegeven moment wacht hij tot de drive klaar is "Waiting fot the drive to become ready" oid, en dat duurt al een tijdje, maar daarna istie nog niet klaar.
Maar hij wil niet branden, en ik snap niet waarom,
ik heb Nero 5, Nero 6 en de Windows XP brand functie geprobeerd, maar geen van alle willen branden.
Ik heb de firmware proberen te upgraden, maar dat werkte niet want hij zegt steeds dat er nog een cd inzit.
De branfunctie in Windows uizetten maakt ook geen verschil.
Ik heb geen flauw idee meer waar het aan ligt, ik hoop iemand anders wel..