Tot mijn spijt voel ik mij na drie dagen reviews lezen gedwongen hier een topic over te openen. Ik heb de afgelopen dagen mijn kop gek gezocht naar een geschikte cooler voor mij. Makkelijk zou je zeggen, duizend en een reviews op de hand, en zels een topic over amd koelers.... niet dus
Ik ben op zoek naar een betaalbare (40€ max) koeler om mijnn 2800+ naar de 2400 mhz te helpen in een open case met een dikke airflow door 2 casefans naast de proc en gpu. mag wat geluid maken, maar t moet niet te gek worden...
Ik heb nu zoveel gelezen dat ik het echt niet meer weet.
De thermaltake's schijnen af te vallen gezien hun slechte koel/herrie verhouding.
Dan houdt je een boel over, waarvan mijn oog viel op...
De aero7 en 7+, de een koelt beter de ander is stiller?
De zalman 6000cu dies stil maar schijnt niet goed te koelen?
De coolermaster hcc-001 of de l61
Evt toch een thermaltake vulcano? als die herrie toch mee valt...
en zo nog een heel stel...
Zouden jullie plz jullie ervaringen met deze, of een eventuele ander fan met mij willen delen, ik wil gewoon een goed ding dat niet al te veel herrie maakt, en ik hebt echt heel veel reviews gelezen maar dat helpt geen flikker...
Thx
Ik ben op zoek naar een betaalbare (40€ max) koeler om mijnn 2800+ naar de 2400 mhz te helpen in een open case met een dikke airflow door 2 casefans naast de proc en gpu. mag wat geluid maken, maar t moet niet te gek worden...
Ik heb nu zoveel gelezen dat ik het echt niet meer weet.
De thermaltake's schijnen af te vallen gezien hun slechte koel/herrie verhouding.
Dan houdt je een boel over, waarvan mijn oog viel op...
De aero7 en 7+, de een koelt beter de ander is stiller?
De zalman 6000cu dies stil maar schijnt niet goed te koelen?
De coolermaster hcc-001 of de l61
Evt toch een thermaltake vulcano? als die herrie toch mee valt...
en zo nog een heel stel...
Zouden jullie plz jullie ervaringen met deze, of een eventuele ander fan met mij willen delen, ik wil gewoon een goed ding dat niet al te veel herrie maakt, en ik hebt echt heel veel reviews gelezen maar dat helpt geen flikker...
Thx