Toon posts:

GA-7NNXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand al of er een nieuwe versie (2.0?) bestaat van de GA-7NNXP??
Producten die revisie 1.0 hebben vertrouw ik niet meer. Mijn GA-7VAXP heeft het na 14 maanden opgegeven. Zo te zien zijn de spanningsregulatoren te heet geworden. Er kwam rook uit. Ik had hem niet eens overgeclockt!

Als iemand iets weet over de huidige revisie van het GA-7NNXP bord dan hoor ik het graag.

gr,
Lars

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 08:56
Je zou er toch eventueel sinks op kunnen monteren :?

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

De 7nnxp is niet meer leverbaar, alle nog beschikbare die je nog ziet in de shops zijn restanten. Ik wou hem ook hebben, maar mijn leverancier kwam met dit verhaal en ik geloof hem wel :). Heb nu de 7n400 Pro2, tweede al, vorige is rma gegaan. Alleen nog niet geïnstalleerd ivm wachttijden xp 2800+ & nieuwe radeon :9~

@ bastaard:
Je gaat je mobo dat niet is overgeclockt niet modden om hem normaal te laten werken. Dat is gewoon foute productie en dus rma. Anders ben je meteen je garantie kwijt IMHO ;)

[ Voor 25% gewijzigd door AaroN op 06-01-2004 22:56 ]

JayGTeam (213177)

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 18:22
AAAARRRRGGGGHHHHH!!!! |:(

ik heb ook dit bord, en gemod... |:( zit nu een zalman northbridge koelblok op de northbridge en dual power supply :(

en zoals gewoonlijk kan ik em dus niet meer RMA-en als ie kapot is, want het koelblok op de DPS zit vastgelijmd met 2-componentenpasta, en het NB koelblok heb ik niet meer 8)7

Mn 3D printer blogje..