[MaxPayne2] weet niet hoe ik verder moet

Pagina: 1
Acties:

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb alles en iedereen verrot geknald in dat spookhuis en ben aanbeland bij een kapotte telefooncel (die eerder al omhoog getakeld werd). Heb al geprobeerd erover heen te springen via de lantaarnpaal maar kom er niet langs. Ook telefoon bedienen heeft geen zin (hoor wel click van de telefoon).

Alvast bedankt :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-02 16:21
Dit is iets voor het andere topic over games denk ik?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
Kan je misschien zeggen in welk chapter je zit? Want dat maakt het een stuk makkelijker om uit te zoeken waar je nou eigenlijk precies bent :)
schizophreen schreef op 06 januari 2004 @ 22:43:
Dit is iets voor het andere topic over games denk ik?
Hebben we een algemeen topic over games :?

The devil is in the details.

Verwijderd

Of kijk hier en zoek het level op in een van de documenten en kijk waar je heen moet. :)

Je kent gamefaqs toch wel :?. Het voordeel hiervan is dat je geen adobe acrobat hoeft te installeren hoewel tegenwoordig 90% van de mensen het erop heeft staan ;)

En mocht het er tóch niet in staan, geef het chapter even, zodat ik eventueel kan kijken waar je naartoe moet (heb het spel uitgespeeld namelijk en als het goed is zijn de levels toch te kiezen). Zolang het maar niet 1.7 is, want dat laden daarvan duurt een eeuwigheid :/

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 13:31 ]