Problemen met NFS Underground patch 1.3

Pagina: 1
Acties:

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 20:10

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Ik heb net de 1.3 patch geinstalleerd voor nfs Underground, maar nu werkt de motion blur niet meer. Hoe meer blur hoe zwarter het beeld word.

Dus als ik de nitro inram dan is mijn beeld dus compleet zwart behalve de straatlampen en de achterlichten van de andere auto's.

Ik heb een Radeon 9800 XT met de 3.10 drivers. (meer info over systeem in mijn sig)

alle eerdere versies van nfs underground deden het wel goed maar deze niet, waar kan het aan liggen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Ik heb precies hetzelfde gehad met 1.3 patch.

Ik heb een Radeon 9500, en welke drivers ik er toen op had weet ik niet meer.
Heb toen maar de motion blur uitgezet ;)

nu draai ik hem nog steeds op 1.01.... <-- weet niet precies

Het enige probleem met deze is dat mijn gamepad af begint te wijken na een tijdje spelen.

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:45

Radeon

Today is a good day to die

Heb het zelfde probleem met me Radeon 8500 heb al de Omega 3.7 drivers geprobeerd en de omega 3.10. Allebei zwarte motion blurr. Dus nu maar motion blurr uit gezet.

It's never easy.....

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
dit echt zo'n standaard vraag die werkelijk iedereen weer vraagt. gewoon motion blur uitzetten.

Verwijderd

;) of gewoon niet die patch installen ;)

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

unfor schreef op 06 januari 2004 @ 23:52:
dit echt zo'n standaard vraag die werkelijk iedereen weer vraagt. gewoon motion blur uitzetten.
dat kan dan wel een vraag zijn maar ik zie het als een bug... je gaat me niet vertelllen dat ze dit expres doen? ik speel liever met motion blur aan is veel mooier

edit:
met 1.4 is het idd al opgelost dus dit draadje mag dicht door mijn onschuldig schopje

[ Voor 13% gewijzigd door DirkT op 20-01-2004 00:39 ]

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Pagina: 1