Sideband Adressing Disabled op Asus A7N8X-X

Pagina: 1
Acties:

• Cyberaapje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-05 17:59
Sommige programma's vertellen me dat "sideband adressing" disabled is op me mobo.
Fastwrites is enabled en de optie om het aan te zetten is er in het BIOS (ver. 1007).
Maar er is geen optie om sideband adressing aan of uit te zetten....

I heb meMSI Kt4 Ultra mobo omgeruild voor deze Asus A7N8X-X, maar mijnMSI had deze optie wel, maar mijn nieuwer en beter Asus bordje heeft het niet!?

Kan ik deze optie op een andere manier aanzetten?
Hoort deze optie zich wel in het BIOS van mijn A7N8X-X te zitten?

Sorry dat laatste post engels was.. was gewoon een vergissing.. maakt iedereen wel eens toch?
En ik weet was niet perfect engels maar perfect nederlands wordt hier ook niet geschreven dus niet ................ (dan is het nu dus weg.... )
:P

[ Voor 5% gewijzigd door Cyberaapje op 06-01-2004 22:02 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:40
Cybermonk schreef op 06 januari 2004 @ 21:57:
Sommige programma's vertellen me dat "sideband adressing" disabled is op me mobo.
Fastwrites is enabled en de optie om het aan te zetten is er in het BIOS (ver. 1007).
Maar er is geen optie om sideband adressing aan of uit te zetten....

I heb meMSI Kt4 Ultra mobo omgeruild voor deze Asus A7N8X-X, maar mijnMSI had deze optie wel, maar mijn nieuwer en beter Asus bordje heeft het niet!?

Kan ik deze optie op een andere manier aanzetten?
Hoort deze optie zich wel in het BIOS van mijn A7N8X-X te zitten?

Sorry dat laatste post engels was.. was gewoon een vergissing.. maakt iedereen wel eens toch?
En ik weet was niet perfect engels maar perfect nederlands wordt hier ook niet geschreven dus niet k*nkeren :P
offtopic:
Ik vind dat k%nkeren niet echt gepast hier eigenlijk.

Ontopic:
Probeer eens wat Powerstrip ermee kan, daarmee kun je het wijzing als je Read-Only uitzet bij het uitlezen ervan.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 06-01-2004 22:00 ]

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SBA levert nog geen 0,00001% prestatiewinst, als je het al aan de praat krijgt. Lijkt me verspilde moeite. (IMHO)
Ja ja, ik weet het "reageer dan niet". Maar ik vind het ene beetje onzinnig gepruts. Heb me 'vroegah' ook wel veel beziggehouden met minitweaks (WPCREDIT) maar het enige was je ervor terugkrijgt is een instabiele pc.

[ Voor 51% gewijzigd door Skaah op 06-01-2004 22:05 ]

• Cyberaapje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-05 17:59
Toch bedankt voor het reageren hoor :)
Ik dacht dat ik flink prestatie verlies zou hebben doordat het uit staat.
Op me MSI mobo stond fast writes en sba altijd standaard aan.
Daarom dacht ik dat ik iets zou missen nu deze optie ineens niet meer in me BIOS voorkomt.

En jij ook bedankt Sander... Powerstrip een proggie dat ik zeker eens zal gaan uitproberen want ik kon het niet.

Ik zag ook dat er een zogenaamd "Uber" BIOS voor mijn mobo is... en las dat deze veel opties toegankelijk zou maken.
Is het een goed of slecht idee dit BIOS te gebruiken? Bedoel is het wel te vertrouwen... beschadigd het niks? (zolang ik niet met opties speel waarvan ik geen verstand heb?).

[ Voor 28% gewijzigd door Cyberaapje op 06-01-2004 22:15 ]