Sommige programma's vertellen me dat "sideband adressing" disabled is op me mobo.
Fastwrites is enabled en de optie om het aan te zetten is er in het BIOS (ver. 1007).
Maar er is geen optie om sideband adressing aan of uit te zetten....
I heb meMSI Kt4 Ultra mobo omgeruild voor deze Asus A7N8X-X, maar mijnMSI had deze optie wel, maar mijn nieuwer en beter Asus bordje heeft het niet!?
Kan ik deze optie op een andere manier aanzetten?
Hoort deze optie zich wel in het BIOS van mijn A7N8X-X te zitten?
Sorry dat laatste post engels was.. was gewoon een vergissing.. maakt iedereen wel eens toch?
En ik weet was niet perfect engels maar perfect nederlands wordt hier ook niet geschreven dus niet ................ (dan is het nu dus weg.... )
Fastwrites is enabled en de optie om het aan te zetten is er in het BIOS (ver. 1007).
Maar er is geen optie om sideband adressing aan of uit te zetten....
I heb meMSI Kt4 Ultra mobo omgeruild voor deze Asus A7N8X-X, maar mijnMSI had deze optie wel, maar mijn nieuwer en beter Asus bordje heeft het niet!?
Kan ik deze optie op een andere manier aanzetten?
Hoort deze optie zich wel in het BIOS van mijn A7N8X-X te zitten?
Sorry dat laatste post engels was.. was gewoon een vergissing.. maakt iedereen wel eens toch?
En ik weet was niet perfect engels maar perfect nederlands wordt hier ook niet geschreven dus niet ................ (dan is het nu dus weg.... )
[ Voor 5% gewijzigd door Cyberaapje op 06-01-2004 22:02 ]