ik heb hier een heel simpel digitaal cameraatje. kun je heel eenvoudige foto's mee maken enzo maar het leuke is dat ie ook te gebruiken is als webcam. er zit een cd bij met software enzo. eerst deed ie het prima, maar nu krijg ik hem niet meer werkend. het enige dat nu anders is, is dat er eventjes een usb stick in een usb poort gezeten heeft. daarna deed mijn cam het niet meer. als ik nu wil installeren, ik klik de usb stekker in de poort, dan krijg ik een scherm nieuwe hardware gevonden maar kan hij geen drivers vinden / installeren.
er is 1 bestand op de driver cd... pcd-31.exe
als ik deze wil installeren... dan krijg ik halverwege een error: installation has completed with error 5.
ik heb al vanalles geprobeerd.. alles eraf en helemaal opnieuw erop gezet enzo maar niks helpt.. ik snap niet wat er mis kan zijn. is er iemand die mij hier mee kan helpen?
het gaat om een bestand minicam300k.exe waar drivers uit geinstalleerd worden. ik moet eerst die software installeren, en dan de cam aansluiten, maar dat doet het dus allemaal niet....
heel erg bedankt alvast...
er is 1 bestand op de driver cd... pcd-31.exe
als ik deze wil installeren... dan krijg ik halverwege een error: installation has completed with error 5.
ik heb al vanalles geprobeerd.. alles eraf en helemaal opnieuw erop gezet enzo maar niks helpt.. ik snap niet wat er mis kan zijn. is er iemand die mij hier mee kan helpen?
het gaat om een bestand minicam300k.exe waar drivers uit geinstalleerd worden. ik moet eerst die software installeren, en dan de cam aansluiten, maar dat doet het dus allemaal niet....
heel erg bedankt alvast...