[KaZaA Lite] Filmpjes openen

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-09 13:34
Ik heb op dit moment echt een extreem lomp probleem.
Ik gebruik momenteel Kazaa Lite 2.4.3 (Engels) en filmpjes die ik wil previewen worden opgevangen door Internet Download Manager ( hij wil ze direct downloaden ) en gedownloade filmpjes worden geopend in Windows Media Player (versie 9).

Wat kan ik hier aan doen cq veranderen?

( OS is Windows XP Professional )

:'(

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Waar wil je het naar veranderen dan? Als je dat vermeld is het wel zo makkelijk :)

Weet je zeker dat hier geen optie voor zit in Klite? Kan je die download manager niet tijdelijk uitschakelen? Als je de download manager uitzet - werkt het dan wel?

Kortom, geef wat meer informatie, dan kunnen we je beter helpen :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Met Dat-preview kun je van Kazaa's DAT files (tijdelijke files voor downloads) afspeelbare filmpjes maken van je Dat-file.
Ik gebruik nooit kazaa, maar dit werkt wel geloof ik.

Of anders eens kijken in je instellingen van je geweldige download manager?

🌞🍃

• Kvn
Heb ik al beide gecheckt.. En waar slaat dat geweldige op :S
Naja anyway. Ik moet gewoon met de ingebouwde viewer kunnen kijken.

Verwijderd

de tip is volgens mij al gegeven beste man :Z
effe de downloadshit uitzetten, of geen filmpjes downloaden die je na 1 mb al wilt bekijken.

• Kvn
God, jij bent ook nuttig. :Z

Daar is geen probleem mee opgelost.

Anyway, ik flikker die download manager er wel lekker af. Maar dat openen in die externe speler ben ik dan nog niet vanaf.

Verwijderd

je hebt lange tenen, jammer dat de mensen die je willen helpen er over struikelen.
kijk eerst maar eens het progie goed na, het is gewoon een instellingen die je kunt maken.
pas als je dat snapt zou ik verder gaan met schreuwen.

• Kvn
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 21:54:
je hebt lange tenen, jammer dat de mensen die je willen helpen er over struikelen.
kijk eerst maar eens het progie goed na, het is gewoon een instellingen die je kunt maken.
pas als je dat snapt zou ik verder gaan met schreuwen.
Ow asjeblieft zeg }:O Waar heb ik lopen schreeuwen volgens jou dan? Ik heb alles nagekeken, dus is het dan zo gek dat het hier vraag. En dat mensen het niet weten, dat is erg jammer, maar jouw geblaat heb ik vrij weinig aan :Y)

N.O.F.I.
Pagina: 1