Kolonisten van Catan: Tweakers ladder? *

Pagina: 1
Acties:

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12 14:43
Hey all,

ff polsen of er een beetje animo is voor dit spel en of de mensen die er van houden ook weten wat er allemaal te krijgen is op dit gebied.

Ik heb een beetje geresearched en al snel kwam ik tot de conclusie dat dit de mooiste zoniet beste oplossing is voor catan op de pc:

http://www.s3dconnector.net/

Voor de mensen die het leuk vinden...
Mischien zouden we een tweakers ladder kunnen opzetten als er genoeg nimo voor is?

Verwijderd

Ik heb de titel iets duidelijker gemaakt :)

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12 21:15
hmm ik speel wancatan, is deze versie beter? is het ook met zeevaarders en steden&ridders??

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-12 15:41

mymind*

A Beautiful Mind

Ik heb er wel interesse in. Ik heb het net gedownload en ben het aan het bekijken. Ik hoor wel in dit topic hoe of wat.

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12 21:15
kan niet iemand ff een server opzetten om eens te testen....

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ben al aan het downloaden. Hopelijk is deze wat beter dan die lame versies van Denda.
Sea3D 1.1.9 has a twenty-four week time limit on it before it expires
Dat is wel weer minder...

[ Voor 42% gewijzigd door Bor op 06-01-2004 22:49 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:24
Is omdat er op de 2 weken nieuwe releases komen, dan heeft hij minder zooi met incompabiliteit...
het is niet zo dat er over 24 weken geen gratis versie meer zal zijn.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ah, kijk, dat veranderd de zaak :) Ik zal morgen gaan installeren. De screenshots zien er in ieder geval goed uit :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-12 12:58

bAdmuTs

mAzE

Floep schreef op 06 januari 2004 @ 21:19:
Hey all,

ff polsen of er een beetje animo is voor dit spel en of de mensen die er van houden ook weten wat er allemaal te krijgen is op dit gebied.

Ik heb een beetje geresearched en al snel kwam ik tot de conclusie dat dit de mooiste zoniet beste oplossing is voor catan op de pc:

http://www.s3dconnector.net/

Voor de mensen die het leuk vinden...
Mischien zouden we een tweakers ladder kunnen opzetten als er genoeg nimo voor is?
Tuurlijk is er animo voor, als het een beetje hetzelfde is als het bordspel :P

offtopic:
soon ff bordspel katan doen floep

[ Voor 5% gewijzigd door bAdmuTs op 07-01-2004 00:22 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-12 13:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik speel wel redelijk vaak wancatan, die heeft als heel groot voordeel dat je ook gewoon andere dingen tussendoor kan doen aangezien het geen zware 3d app is.

Het lenige nadeel is dat op 1600x1200 het geheel een beetje klein is, maar daar is overheen te komen. Enige nadeel bij dit soort spellen online zijn mensen die weglopen, lang over een beurt doen, vervelend traden, niet willen stoppen met traden etc.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:24
Door de online ladder zullen er niet zo veel mensen weglopen denk ik, staat erg slecht voor je score...
Je kan als je een spel start ook een aantal opties in stellen waaronder onder andere het aantal tradeoffers wat gedaan kan worden in een beurt.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb dit weekend de bordversie aangeschaft...dus misschien is dit wel een goede manier om het te leren (vindt het toch nog redelijk ingewikkeld)

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-12 12:17
Ik wist niet eens dat er een online game van dit spel was :P ik heb het namelijk alleen op zon bord gespeeld (levens echt :P)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Floep
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-12 14:43
Brik schreef op 06 januari 2004 @ 22:28:
hmm ik speel wancatan, is deze versie beter? is het ook met zeevaarders en steden&ridders??
Steden en ridders is nog in ontwikkeling, evenals een mapeditor. Zeevaarders kun je wel gewoon spelen.

Verwijderd

Klinkt goed in ieder geval... zeker als steden en ridders erbij komt zal dit snel populair worden. Zolang dit er niet inzit houd ik het denk ik toch liever op wancatan.
Pagina: 1