Na uren klooien, googlen en hier rondzoeken zit ik met m'n handen in het haar. Het volgende: ik heb een 80GB Western Digital harddisk met daarop een aantal NTFS-partities. Start ik de computer van die schijf op, dan krijg ik de melding 'Invalid partition table'. Hang ik de schijf in een andere pc, dan kan ik met GetDataBack zien dat alle gegevens nog aanwezig zijn.
Het draaien van Norton Disk Doctor helpt niet.
Het programma DISKPART van de Windows XP-cd ziet geen partities.
Ik wil graag de partities herstellen zoals ze waren, voor zover dat natuurlijk mogelijk is. Op de pc zit dus nog geen (werkend) besturingssysteem, en ook geen floppydrive (met bootable cd's moet een hoop te doen zijn). De data kopieren met GetDataBack is geen optie, omdat ik daarvoor geen tweede pc beschikbaar heb, en er bovendien te weinig schijfruimte voor beschikbaar heb.
Zou iemand mij uit de brand kunnen helpen? Is er een DOS-applicatie die NTFS-partities kan herbouwen? Of moet ik met een disk-editor aan de slag, en zo ja hoe?
Het draaien van Norton Disk Doctor helpt niet.
Het programma DISKPART van de Windows XP-cd ziet geen partities.
Ik wil graag de partities herstellen zoals ze waren, voor zover dat natuurlijk mogelijk is. Op de pc zit dus nog geen (werkend) besturingssysteem, en ook geen floppydrive (met bootable cd's moet een hoop te doen zijn). De data kopieren met GetDataBack is geen optie, omdat ik daarvoor geen tweede pc beschikbaar heb, en er bovendien te weinig schijfruimte voor beschikbaar heb.
Zou iemand mij uit de brand kunnen helpen? Is er een DOS-applicatie die NTFS-partities kan herbouwen? Of moet ik met een disk-editor aan de slag, en zo ja hoe?