ik vond deze erg inspirerende mod en bedacht dat ik iets vergelijkbaars ook wel met mn PSU wil proberen. ik vind de ongebruikte kabels namelijk erg lelijk, heb ze weggeplakt uit het zicht van mn window maar k vind het echt een leuk idee om ze allemaal af te knippen en zo'n 'stekkerdoos' op je psu te plaatsen waar je dan snoeren naar je drives in prikt. en als ik hem dan toch los heb liggen dan meteen maar even van een mooi laagje zwarte verf voorzien want de metaalkleurige hoek die nog net door mn window te zien is is echt een eyecatcher (dus: lelijk!).
ik heb een Enermax 460W voeding die k graag ervoor wil gebruiken.
nou wordt er op sommige sites gewaarschuwd voor hoge spanningen die nog op condensators kunnen staan zelfs als de PSU al een tijdje uit staat. heb geen zin om geëlectrocuteerd te worden dus ik vroeg me af of er misschien slimme voorzorgsmaatregelen te nemen zijn, zoals rubber handschoenen oid. heeft iemand ervaring met het modden van PSU's of tips om mezelf te beschermen tegen mogelijke ontladingen van condensators?
een andere vraag omtrent het 'doorlussen' van 1 voedingskabel: kan ik drives aan 1 voedingskabel blijven lussen totdat mn totale vermogen bereikt is of is het verstandiger om de verschillende drives te verspreiden over verschillende voedingskabelskabels? of maakt dit geen verschil omdat alle losse voedingskabels binnen de PSU toch allemaal van dezelfde bron komen?
verder zijn alle tips omtrent PSU modding uiteraard van harte welkom
bvd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 21:05 . Reden: omg typo in de topictitel |:( ]