Toon posts:

Wereldwijd internetten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Voor het werk moet ik nog al eens over ver, de ene keer naar Amerika de andere keer naar Japan. Erg leuk zie je tenminste nog eens wat van de wereld. Nu heb ik een Toshiba M30 (Centrino 1,4 Ghz.) en kan op bepaalde plekken door middel van wireless lan en met HOTSPOTS online komen, maar ik heb ook regelmatig dat er geen hotspots zijn en moet dan over naar het analoge lijntje, en het probleem zit hem daar juist in, mijn standaard Nederlands internet account werkt daar dus niet... :( En om elke land een andere internet account aan te vragen is ook erg omslachting. Hebben jullie enig idee wat ik het beste kan doen, of is er een ander alternatief om op het internet te komen. Ik heb ook wel eens wel eens gehoord van een programmatje (krick, crick zoiets was het...) die meerdere internet accounts waardoor je zonder probleem overal online zou moeten komen (via 56k dan!!) Maar ik heb overal zitten te zoeken maar kon nergens iets nuttigs vinden dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. (o,ja z'n GPRS kaartje van KPN of Vodafone ken ik al, maar das veelste duur in het buitenland!!)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

CompuServe zit volgens mij in zowat de hele wereld.

AOL had toch ook dekking in erg veel landen? Wel minder dan CompuServer dacht ik.

Virussen? Scan ze hier!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Tiscali zit volgens mij ook wereldwijd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op 06 januari 2004 @ 20:25:
CompuServe zit volgens mij in zowat de hele wereld.

AOL had toch ook dekking in erg veel landen? Wel minder dan CompuServer dacht ik.
Mhmm, Compuserve is van AOL maar dat terzijde, ik zag iig op de site van CompuServe staan dat je wereldwijd kon inbellen dmv van een programmatje, maar kan daar niet meer informatie overvinden iemand ervaring hiermee?

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:33
In 150 landen inbellen tegen lokaal tarief met EuroNet Pro Traveller

Nee geen ervaring, spam, e.d. maar wist nog dat het euronet traveller heette :)

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:18

pistole

Frutter

als je voor het werk (ja toch?) moet inbellen dan zijn daar zat oplossingen voor. Mijn vorige werkgever had (inbel)account bij o.a. Worldcom (uunet) waarmee je wereldwijd inbelnummers had.

Ik frut, dus ik epibreer

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
iPass is ook zoiets.

Verwijderd

Topicstarter
Jongens SUPER bedankt, ik kom er nu vast wel uit, maar de praktijk zal leren of het daadwerkelijk werkt. Maar als jullie nog suggesties hebben of ervaringen hoor ik het graag (als dat mag van de Moderator.... :))

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 21:44:
Jongens SUPER bedankt, ik kom er nu vast wel uit, maar de praktijk zal leren of het daadwerkelijk werkt. Maar als jullie nog suggesties hebben of ervaringen hoor ik het graag (als dat mag van de Moderator.... :))
Ik heb alleen maar GOEDE ervaringen met Ipass.
Een aanrader

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

MCI Worldcom - Small and medium business misschien?

PoP-lijst ("inbel-nummers"): hier en hier als .xls

offtopic:
Wat voor werk doe je? Hebben ze nog iemand nodig? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door r0b op 07-01-2004 02:40 ]

Verwijderd

.....

[edit] vergissing in jaargetal :x

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 15:16 ]

Pagina: 1