Beste mede tweakers,
Voor het werk moet ik nog al eens over ver, de ene keer naar Amerika de andere keer naar Japan. Erg leuk zie je tenminste nog eens wat van de wereld. Nu heb ik een Toshiba M30 (Centrino 1,4 Ghz.) en kan op bepaalde plekken door middel van wireless lan en met HOTSPOTS online komen, maar ik heb ook regelmatig dat er geen hotspots zijn en moet dan over naar het analoge lijntje, en het probleem zit hem daar juist in, mijn standaard Nederlands internet account werkt daar dus niet...
En om elke land een andere internet account aan te vragen is ook erg omslachting. Hebben jullie enig idee wat ik het beste kan doen, of is er een ander alternatief om op het internet te komen. Ik heb ook wel eens wel eens gehoord van een programmatje (krick, crick zoiets was het...) die meerdere internet accounts waardoor je zonder probleem overal online zou moeten komen (via 56k dan!!) Maar ik heb overal zitten te zoeken maar kon nergens iets nuttigs vinden dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. (o,ja z'n GPRS kaartje van KPN of Vodafone ken ik al, maar das veelste duur in het buitenland!!)
Voor het werk moet ik nog al eens over ver, de ene keer naar Amerika de andere keer naar Japan. Erg leuk zie je tenminste nog eens wat van de wereld. Nu heb ik een Toshiba M30 (Centrino 1,4 Ghz.) en kan op bepaalde plekken door middel van wireless lan en met HOTSPOTS online komen, maar ik heb ook regelmatig dat er geen hotspots zijn en moet dan over naar het analoge lijntje, en het probleem zit hem daar juist in, mijn standaard Nederlands internet account werkt daar dus niet...