Ik zoek een programma om op mijn computer thuis een msn server op te zetten. zodat als ik op school ben ik via mijn computer die ik thuis aan heb staan kan msn-en. dat ik eigenlijk inlog met msn op mijn computer. ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft
Volgens mij bestaan er helemaal geen MSN-server dingen zoals bijvoorbeeld ircd dat voor irc is 
Waarom connect je trouwens niet gewoon vanaf school naar de msn server? Dat doet precies hetzelfde - je zult nog steeds een client moeten hebben op school
Waarom connect je trouwens niet gewoon vanaf school naar de msn server? Dat doet precies hetzelfde - je zult nog steeds een client moeten hebben op school
[ Voor 54% gewijzigd door G33rt op 06-01-2004 19:44 ]
In MSN zitten de standaard inlog-server-gegevens van Microsoft ingebakken. Eigen servers bestaan niet (afaik). Je enige opties zijn dan iets als remote desktop, vnc, etc., of gewoon op school inloggen
.
Zo scherp als een voetbal!
Naar mijn weten bestaat dat ook niet
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
www.microsoft.com/office/livecomm
Wel een beetje overkill
Maar inderdaad; vraag gewoon aan je admin of je het mag draaien als je het nodig hebt? Truukjes uithalen helpt je niet echt als het iemand is die een klein beetje verstand van zaken heeft.
Wel een beetje overkill
Maar inderdaad; vraag gewoon aan je admin of je het mag draaien als je het nodig hebt? Truukjes uithalen helpt je niet echt als het iemand is die een klein beetje verstand van zaken heeft.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Volgens mij bestaan ze wel, maar je kunt in msn toch aangeven dat je via een andere http-proxyserver kunt connecten kun je dan niet op een of andere manier die proxy server thuis opzetten?
zet je dan toch gewoon een proxy thuis op sim-pel
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
VNC, en dat via een http pagina, volgens mij zat er iets in dat je gewoon via java o.i.d op http://jouip:poort kon inloggen.
Maarja, als je naar de systeembeheerder gaat, en uitlegt dat je het nodig heb kan je het zo gebruiken.
Maarja, als je naar de systeembeheerder gaat, en uitlegt dat je het nodig heb kan je het zo gebruiken.
[q] zet je dan toch gewoon een proxy thuis op sim-pel [q]
wil jij me vertellen hoe ik dat doe dan, want ik weet dat niet.
wil jij me vertellen hoe ik dat doe dan, want ik weet dat niet.
Verwijderd
Soz dat ik het zeg, maar dit klinkt wel héél erg als een gastje wat d'r achter kwam dat hij niet kan MSN-en op school, en vervolgens het via een soort van HTTP tunnel wil proberen. Met dit soort schoolpolicy verbrekingen help ik niet, en ik neem aan de rest van de tweakers hier ook niet. Verder vind ik die nick van hem wel een beetje erg fout...
Als je wil, kan je toch via een host-bestandje het een-en-ander faken?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 21:31:
[q] zet je dan toch gewoon een proxy thuis op sim-pel
Meetje eigen inititief tonen.
[q] zet je dan toch gewoon een proxy thuis op sim-pel
Ff googlen kan geen kwaad je weet wat je moet nu is de rest aan je zelf.wil jij me vertellen hoe ik dat doe dan, want ik weet dat niet.
Meetje eigen inititief tonen.
Waarom neem je niet gewoon Remote Desktop software. En als je echt een msn server wil draaien moet je kijken naar Exchange (alleen intern)
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
MSN "server" zit ingebakken in Exchange 2000. Zodoende kan je zonder proxy-server op msn. Enige nadeel is dat je een windows2000-server met AD moet hebben + exchange... vrij duur voor een student.
Aangezien je via een proxy gaat kan je dit eigenlijk al wel vergeten en zal je gewoon aan je admin de juiste socks-poort moeten vrgane van de proxy.
Aangezien je via een proxy gaat kan je dit eigenlijk al wel vergeten en zal je gewoon aan je admin de juiste socks-poort moeten vrgane van de proxy.
May the lords of Kobol guide you...
op school hadden we een httptunnel, ik weet niet of die bij jullie mogelijk is.
Beetje off topic dacht ik zo maar snap ook niet echt waar je over zeurt als je me niet wilt helpen zeg dan gewoon niks in plaats van me af te zeikenSoz dat ik het zeg, maar dit klinkt wel héél erg als een gastje wat d'r achter kwam dat hij niet kan MSN-en op school, en vervolgens het via een soort van HTTP tunnel wil proberen. Met dit soort schoolpolicy verbrekingen help ik niet, en ik neem aan de rest van de tweakers hier ook niet. Verder vind ik die nick van hem wel een beetje erg fout...
ik zoek wel op google iedereen anders iig bedankt.
Verwijderd
http://www.hopster.com
omzeilt proxy's en firewalls.
nadeel is wel dat je maar 4 kb met de trial kan downloaden/uploaden.
met de betaalde versie is het hoger.
omzeilt proxy's en firewalls.
nadeel is wel dat je maar 4 kb met de trial kan downloaden/uploaden.
met de betaalde versie is het hoger.
Pagina: 1