Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Zou niet weten wat de Suprices zijn alweer voor bij.
Misschien kan je ze opnemen in je casemod
Misschien kan je ze opnemen in je casemod
Yep: heb er al 2 aan de muur hangen bij mij. Mooie versiering!
naaahh, dat aan de muur hangen ben ik nu al op uitgekeken... (hij hangt daar nu al bijna een jaar...)
ik dacht zelf meer aan zoiets als er een simpel circuitje op solderen ofzoiets.. (alleen heb ik zelf de ballen verstand van electronica)
maar iets anders kan natuurlijk ook erg leuk zijn..
Wirf
ik dacht zelf meer aan zoiets als er een simpel circuitje op solderen ofzoiets.. (alleen heb ik zelf de ballen verstand van electronica)
maar iets anders kan natuurlijk ook erg leuk zijn..
Wirf
Hoezo dat dan weer? sorry hoor, maar dit snap ik toch echt niet... dit is Hardware algemeen, een kapotte HD vind ik toch echt wel algemene hardware, wat moet het anders zijn? Die hard overclocking? levensbeschouwing?Op maandag 11 december 2000 01:33 schreef [nM.Locutus] het volgende:
weer een post die op een nieuw forum thuis hoort
Kijk de volgende keer eerst eens waar het over gaat voordat je er zomaar wat uitblaat.
Wirf
Als het een oude MFM schijf is (lekker groot) kun je hem nog als asbak gebruiken (ervan uitgaande dat je een roker bent).
Anders kun je de motor nog (mis)bruiken om te dienen om een fan aan te sturen ?
Anders kun je de motor nog (mis)bruiken om te dienen om een fan aan te sturen ?
Tijd voor een nieuwe sig..
Kijk, dat vind ik nou wel een leuk idee, gebruiken als asbak... helaas ben ik geen roker, maar altijd leuk voor de gasten... en als je dan genoeg van je gasten hebt, dan zet je de HD aan.... woeshj, gasten onder de as 
ventilator dr van maken is ook leuk, gat in de onderkant, ventilator eraan, en je hebt een perfecte hd koeler..
nog meer van die leuke ideen?
Wirf
ventilator dr van maken is ook leuk, gat in de onderkant, ventilator eraan, en je hebt een perfecte hd koeler..
nog meer van die leuke ideen?
Wirf
Verwijderd
Stuur hem op naar funprice conputers. Kunnen ze hem verkopen. Misschien geven ze er nog wat voor
Pagina: 1