Na een windows herstel te hebben gedaan krijg ik met geen enkele manier geen enkele versie van Norton Antivirus meer op mn bak. Het slaat gewoon nergens op. Nu is het al 3 dagen gelee en ik heb eht weer geprobeerd net om de foutmelding hier te kunnen plaatsen want ik meende te herinneren dat het iets met een windows service pack had te maken maar nu geeft ie gewoon geen foutmelding meer aan behalve dat de installatie neit goed is gegaan. Nu draai ik nog wel het een en ander om mn comp te beschermen maar wil toch wel weer NAV draaien zonder weer een install te gaan doen.
Wie o wie heeft er een magisch antwoord!
volgende foutmelding :
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1) in bron (True Vector Engine) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: .
Wie o wie heeft er een magisch antwoord!
volgende foutmelding :
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1) in bron (True Vector Engine) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: .
[ Voor 27% gewijzigd door LosGieros op 06-01-2004 19:19 ]
Rapapa...