Toon posts:

Sony Camera wil maar niet werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb hier een Sony Camera DV.
model; dcr-trv8e en nu heb ik vanmiddag een firewire kaart gekocht met de kabel die erin hoort etc etc..

Aangesloten, hij blijkt geinstalleerd te zijn onder mijn windows xp

Maar nu had ik een programma; Pinnacle Studio 8, alleen ik kreeg telkens dezelfde fout "er zijn 3 mogelijkheden" "1; doe de kabel er opnieuw in en start het programma opnieuw op'.
"2; start de pc opnieuw op en probeer nogmaals" "3; kijk goed of de camera goed is aangesloten''

Of zo iets dergelijks, denk dat dat wel bekend is.

Maar hij werkt dus niet.. Wat kan daar in godsnaam de oorzaak van zijn.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen

• andriess
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
eh..., heb ook zo iets gehad met de camera van school. Het probleem toen was dat Pinnacle een signaal van een usb ( :? ) poort probeerde te halen, terwijl de camera aangesloten was met fire-wire..., en als ik het me goed herriner kan je instellen in pinnacle van welke poort hij het moet afhalen.....fire-wire/usb (klinkt zeker erg vaag.....?? 8)7) nah.., ik hoop dat je er iets uit kunt opmaken... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Grooze schreef op 06 januari 2004 @ 19:12:
eh..., heb ook zo iets gehad met de camera van school. Het probleem toen was dat Pinnacle een signaal van een usb ( :? ) poort probeerde te halen, terwijl de camera aangesloten was met fire-wire..., en als ik het me goed herriner kan je instellen in pinnacle van welke poort hij het moet afhalen.....fire-wire/usb (klinkt zeker erg vaag.....?? 8)7) nah.., ik hoop dat je er iets uit kunt opmaken... 8)7
Als ik nu dan abode premiere eens probeer

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Wat voor Firewire kaart gebruik je ?

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
3-port ieee1394 upgrade

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

1) installeer de laatste update van Pinnacle Studio
2) zet de camera aan op play stand voordat je Studio opstart
3) Als je wilt capturen, kies dan voor DV input
4) Kan je de camera zien in je device manager, onder Imaging Devices? Zolang je hem daar niet ziet, kan je ook niet met Studio werken. Zie je hem wel, probeer dan eens te capturen met Scenalyzer. Als dat wel werkt, is het een Studio probleem.

[ Voor 46% gewijzigd door Microkid op 06-01-2004 19:54 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• andriess
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Micro kid zegt wat ik bedoel.... (pff..., is ook al weer zo lang geleden..... ;) )
Pagina: 1