UT1 + 32bit geeft een bsod

Pagina: 1
Acties:

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 21:07
Als ik ut1 op 32bit wil zetten krijg ik een bsod.
Sorry voor de beknopte beschrijving, maar meer kan ik er neit van maken....
Als ik ut1 op 32 bit wil zetten, krijg ik simpelweg een bsod in win2k. Ik heb al een tijdje zitten zoeken voor een oplossing, maar searches op die keywords (unreal tournament 32 bit bsod etc) kwamen uit op 100000 pagina's die er niks mee te maken hadden. (Help! UT doet het niet op mijn 486DX-33! en zo een dingen).

Ik heb de nieuwste drivers, win2ksp4, en patch 436 voor ut, Athlon 1000, 256 MB DDR, GF4ti4200.

Ik kan em wel goed spelen in 16 bit, maar ik zou toch wel eens willen zien hoe 32 eruit ziet in ut1 :P

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
BSOD's zijn bedoelt om informatie te geven over wat er fout is gegaan, dus wat stond er in die BSOD? En heb je in Windows wel de grafische instellingen zo staan dat je wel 32 bit kan kiezen? Je kan het bijvoorbeeld forceren om alleen maar 16 bit te kunnen draaien :)

The devil is in the details.

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 21:07
Copy paste gaat niet echt in en bsod.... een heleboel lettertjes en cijfertjes. Het zou nogal tijd kosten om dat over te schrijven, aangezien dat lettertype ook nogal klein is...

En nee, ik heb niets op 16bit geforceerd. Alhoewel EVE ook in 16 bit schijnt te lopen, nu je het zegt..... Ik ga maar es mn registry en settings doorzoeken op "16 bit" :S

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"