Toon posts:

[ati RADEON 9700 pro] [samsung Syncmaster 172T] beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn computer aan doe, verschijnt er helemaal geen beeld. het lampje op het beeldscheerm knippert groen.
ik heb een radeon ati 9700 pro videokaart en het beeldscherm zit er goed in en is ook niet kapot.als ik de beeldscherm kabel eruit haal, staat er op no signal dus hij is verbonden en niet kapot.

Verwijderd

erm, dit is wel erg weinig info, specs, voeding? andere videokaart geprobeerd ? andere monitor geprobeerd ? vga of dvi ?, piepjes bij opstarten, etc. etc.

Verwijderd

de kabel van oook stuk zijn, maar die kans is erg klein
hoor je wel piepjes als je je komt aandoet?
wat voor moederbord heb je?
merk vid.kaart?? rest systeem??
iets meer info is wat handiger en staat niet zo lui..

te laat :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 18:45 ]

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 19:59
Exit drukken, zodat hij switcht tussen DVI en D-Sub.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Verwijderd

Topicstarter
-Noel- schreef op 06 januari 2004 @ 18:48:
Exit drukken, zodat hij switcht tussen DVI en D-Sub.
er is geen exit knop.

ik heb geen andere videokaart en of beeldscherm uitgeprobeert. het ligt geloof ik niet aan het beeldscherm.

ik hoor nooit piepjes bij opstarten

ik heb een asus P4PE hyper traeding moederbord

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 19:59
Ofwel heb je een andere monitor, ofwel ben je blind.. :)

plaatje

Ik heb ook een T model en die hebben afaik allemaal DVI en D-Sub, de eerste keer dat ik het scherm aansloot had ik ook no signal. Exit, en klaar.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik hem opgestart, ik heb op reset gedrukt en op F8 en toen kreeg ik beeld. hij was opgestart, het scherm was windows blauw, en toen ging het beeldscherm een soort uit, je zag niks maar het is donkerblauw en niet zwart, zoals als hij uit is. het lampje van het scherm brandt groen. wat moet ik doen?

Verwijderd

Topicstarter
dat ene van -Noel- heeft me niet geholpen, omdat ik het probeerde te doen en het lukte niet, en nu lukt het booten niet meer.

ik heb onderhand een ander beeldscherm uitgetest

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 19:02:
[...]

er is geen exit knop.

ik heb geen andere videokaart en of beeldscherm uitgeprobeert. het ligt geloof ik niet aan het beeldscherm.

ik hoor nooit piepjes bij opstarten

ik heb een asus P4PE hyper traeding moederbord
Hoi,
Ik heb ook de Samsung Sycmaster 172 T. Dit probleem heb ik ooit gehad. Er is een exit knop. Deze monitor heeft 6 knoppen. De tweede van links moet je hebben.Staat er EXIT/Source.Indrukken maar die knop.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 23:08:
[...]

Hoi,
Ik heb ook de Samsung Sycmaster 172 T. Dit probleem heb ik ooit gehad. Er is een exit knop. Deze monitor heeft 6 knoppen. De tweede van links moet je hebben.Staat er EXIT/Source.Indrukken maar die knop.
dat heeft tot nu toe niet geholpen

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:03
Kijk eens of je fannetje van de 9700 pro draait. Ik heb ook weleens dat hij niet draait, meestal zit de videokaart er dan niet goed in, zonder dat hij aangeeft ( met piepjes) dat hij er niet goed inzit

Verwijderd

Misschien moet je via f8 de pc in vga-mode booten en dan de resolutie opnieuw instellen?

Verwijderd

ik heb de 191T, maar heb in het begin ook gigantisch veel problemen gehad om op te starten met het ding. Ik had eerst via vga aangesloten. Monitordriver geinstalleerd die erbij zat (normaal doe ik zoiets niet, maar wou toch echt beeld) daar aanwijzen dat je dvi gebruikt, tijdens de reboot dvi kabel eraan knuppen, klaar weer!

Verwijderd

Topicstarter
hoe het gebeurt is: ik was aan het internetten en ineens wert het zwart en dat is ie nog altijd, als ik em opstart krijg ik geen beeld. ik denk dat het een virus is. kan dat?

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Heb je helemaal geen beeld, of zwart, en pas beeld als windows eindelijk gestart is ?

Als dat laatste zo is: dan moet je Quick Boot op Disabled zetten in de BIOS.

Ik had dat probleem met mijn 191T, die wilde niet uit stand-by komen als het Asus P4PE moederbord met Quick Boot wakker werd.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
JumpStart schreef op 07 januari 2004 @ 17:18:
Heb je helemaal geen beeld, of zwart, en pas beeld als windows eindelijk gestart is ?

Als dat laatste zo is: dan moet je Quick Boot op Disabled zetten in de BIOS.

Ik had dat probleem met mijn 191T, die wilde niet uit stand-by komen als het Asus P4PE moederbord met Quick Boot wakker werd.
altijd zwart, het is een keer gelukt om hem te booten met zwart beeld, ik kreeg toen gekleurd beeldmaar hij starte gewoon op en op een gegeven moment nog voor het wachtwoord wet het helemaal heel donkerblauw met het lampje op groen (niet knipperend)
is het een virus?
Pagina: 1