Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Speel maar eens met buttons, voordat je verder gaat!
Als de site compleet in flash is kan je met een vrij simpel scriptje steeds de X waarde van de cursor doorgeven, en een bepaald opject (hoofd) dezelfde X waarde geven.
En kijk voor de grap eens op www.flashfocus.nl
[ Voor 8% gewijzigd door bredend op 06-01-2004 19:00 ]
Verwijderd
Ik kan hier wel allerlei scriptjes gaan neerzetten om je probleem op te lossen, maar daar zou jij heel weinig van leren.
Probeer eens de tutorials van Flash zelf uit, en ga je dan eens verdiepen in het onderwerp, op een leuke begin plek als flashkit.com.
Dan is het misschien ook nog een idee om dit eens te lezen :
[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]
dit HFST heb ik overgeslagen op school
maareh als je een script weet (en mss kan uitlegge waar ik dat moet invoeren..) voor dat muis/poppetje geval, zou erg fijn zijn
flashkit.com kende ik al, staan een hoop leuke dingen op, maar nog niet echt dat ik ze nodig heb
en die FAQ (?) zal ik ff doorlezen
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
nou dan lees dat HFST maar eens door, weet je dat ook zoMrVegeta schreef op 06 januari 2004 @ 23:27:
mijn infade tekst en button heb ik goed aan de praat gekregen, nu nog ff uitvinden hoe ik geluid er bij krijg, zal wel niet zo moeilijk zijn.
dit HFST heb ik overgeslagen op school
kleine hint: zet een geluid op de "over" state van je button.
(nah,.. verklap ik het zomaar
zo`n script is daar zeker weten te vinden, om het je nou kant en klaar aan te reiken is wel erg makkelijk he?maareh als je een script weet (en mss kan uitlegge waar ik dat moet invoeren..) voor dat muis/poppetje geval, zou erg fijn zijn
flashkit.com kende ik al, staan een hoop leuke dingen op, maar nog niet echt dat ik ze nodig heb
primaen die FAQ (?) zal ik ff doorlezen
maar als het bestaat is het er wel te vinden
-geluid heb ik er nu ook bij gekregen, dmv gewoon een geluidje inporteren en de button in de mouse over dat geluidje toevoegen
(mijn BASIS curses flash boek is /kwijt/gestolen/
mss dat ik zon scriptje nog kan krijgen van een leraar van mij.
Ill keep you posted
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()