Toon posts:

headlines op pagina?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op school hebben ze bij ons een homepage waar ze op de eerste pagina de headlines neerzetten ... belangrijke berichten die je wel in de gaten moet houden.
Nu vraag ik me af of ik deze headlines niet op me desktop kan krijgen (alleen de headlines en geen zooi eromheen). de pagina is met php opgemaakt en ik kan niet bij de source.... dus is dit wel mogelijk?
btw alleen studenten kunnen deze bekijken, dmv een student nr. en paswoord.

ik zit op de Hogeschool van Amsterdam en de site = http://www.bctv.nl

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:28

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Misschien; geen idee hoe de site intern werkt.

Sowieso, met een goede beveiliging, denk ik dat het niet kan. Neem contact op anders met de webmaster.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
denk ook niet ze de code vrij willen geven of iets dergelijks .... maar ik dacht
meer aan een constructie om die pagina te openen en dat hij dan kijkt welke headlines erop staan....

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
je zou zelf een php pagina kunnen schrijven die de gegevens uitleest en daarna zelf parsed in een eigen pagina e die dmv ad op desktop plakken

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Tja, wat wil je dat wij voor je doen? Wij kunnen het niet beoordelen zo. Dat zal toch echt jouw beoordeling en poging moeten worden.Ja het kan soms en soms niet. Het ligt eraan hoe de boel is opgemaakt en welk soort data er omheen staat.
Wat een beter idee is, vraag de webmaster of hij een RSS of XML feed wil opzetten. Eventueel een nieuwsgroep of en kale versie van die webpagina. Er is veel meer mogelijk dan :)

Dus, wij kunnen niets doen, de bal ligt bij jou :) Succes met het onderzoek en het bewerken van de webmaster :)

Dit topic is gesloten.