Ik heb al verschillende dingen geprobeert met deze packerd bell machine, maar onder geen geding wilt een apparaat op een ps/2 poort werken.
K heb een uurtje een usb tobo aan de praat gekregen in windows, bij de volgende herstart was het alweer omzeep.
Het gaat over een p2 334MHz op een sis5598 chipset.
Alles draait nog origineel, geen oc. Het eengiste dat aan de peecee is verandert dat ik een hdd erbij heb gezet.
Standaart ibm tobo ps/2: werkt gewoon niet (enkel die peecee)
Logitech itouche usb/ps2 werkt alleen met usb (1 keer gelukt) ps/2 niet
logitech cordless desktop pro (usb) werkt niet
Hoewel de toetsenborden in windows niet werken, kan ik met elk tobo in de bios komen.
Ik heb het vermoeden dat er een driver probleem is in windows XP. Heeft iemand een oplossing
een unattended install bracht ook niet veel soelaas, zodra ik in windows was had ik nog steeds geen tobo tot mn beschikking.
Ik heb helaas enkel de beschikking over winXP pro(standaart editie zonder servicepack1)
K heb een uurtje een usb tobo aan de praat gekregen in windows, bij de volgende herstart was het alweer omzeep.
Het gaat over een p2 334MHz op een sis5598 chipset.
Alles draait nog origineel, geen oc. Het eengiste dat aan de peecee is verandert dat ik een hdd erbij heb gezet.
Standaart ibm tobo ps/2: werkt gewoon niet (enkel die peecee)
Logitech itouche usb/ps2 werkt alleen met usb (1 keer gelukt) ps/2 niet
logitech cordless desktop pro (usb) werkt niet
Hoewel de toetsenborden in windows niet werken, kan ik met elk tobo in de bios komen.
Ik heb het vermoeden dat er een driver probleem is in windows XP. Heeft iemand een oplossing
een unattended install bracht ook niet veel soelaas, zodra ik in windows was had ik nog steeds geen tobo tot mn beschikking.
Ik heb helaas enkel de beschikking over winXP pro(standaart editie zonder servicepack1)
regardless of talent, unles there is desire no one can truly be exeptional