Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Maak je gebruik van een cat 5 kabel? Als je gebruik maakt van CAT 3 of 4, dan zal het nooit lukken om deze op 100 Mbit/Mhz the krijgen. Ook moet je de kabel nooit verder buigen dan 10x de diameter. Leg lussen als je de bocht om gaat!
mzzl.
mzzl.
Ik gebruik cat 5, en de kabel is maar 40 cm lang, pc's staan naast elkaar.
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Verwijderd
Kijk eens naar je properties van jet netwerkkaarten. En zet ze ipv auto-detect naar 100 Mbit
Verwijderd
weer een geintje:
als je 3com netwerkkaarten gebruikt moet je dan niet 3 computers in je netwerk hangen????
Greetz Big Tazzz
als je 3com netwerkkaarten gebruikt moet je dan niet 3 computers in je netwerk hangen????
Greetz Big Tazzz
Verwijderd
Heb je op de ene PC een programma'tje als Internet Boost of iets dergelijks en op de andere PC niet ? Doe het dan op beide wel of niet, de aanpassingen die deze programma's in de registry maken zorgen voor de slechte netwerkconnectie. Ik heb hetzelfde gehad bij een vriend van mij, daar heb ik het ook zo op kunnen lossen !
Verwijderd
Ik weet dat als beide kaarten auto-sense zijn er problemen op kunnen treden. Je krijgt dan een situatie dat beide kaarten gaan twijfelen. Dus disable auto-sense indien mogelijk.
Greetzzz
Greetzzz
Pagina: 1