Spraakherkennings software

Pagina: 1
Acties:

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:12
Ik heb de search gebruikt, maar ik kon daar niet mijn gewenste antwoord vinden

Ik ben opzoek naar een spraakherkennings programma. Niet een normale, die alles bijvoorbeeld in word zet maar het volgende:

Ik wil zelf een stukje tekst inspreeken. Als ik dit later weer zeg, moet het programma dit herkennen en een vooringestelde exe file openen.
Ik wil minimaal 10 verschilende teksten kunnen inspreeken.

En het belangrijkste, er mag verder niet te veel zooi bij ziten. Het moet dus niet een programma van 50 mb ofzo zijn. Gewoon klein.

Verder moet het onder windows 98 werken.

Het liefst freeware of teminste een werkende demo versie.

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Dragon naturally speaking? of zoiets.. werkte bij mij niet omdat ik XP draai...

• Brokencore
Ik heb even gekeken en dit is een programma van ruime >100mb. Dus niet wat ik zoek.

Verwijderd

Zerveza schreef op 06 januari 2004 @ 16:59:
Dragon naturally speaking? of zoiets.. werkte bij mij niet omdat ik XP draai...
Een maat van mij heeft ook XP [home edition]. En bij hem werkt dat programma perfect?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 08:50

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Dragon werkt wel onder XP (bij mij iig)

Heb je toevallig nog de driverdiskettes van een oude Creative Labs Soundblaster( AWE 32 enzo) liggen? Daarop stond een progje waarmee je iig onder windows 3.11 en 95 zo'n dingen kon. Werkte best goed en was als ik mij goed herinner maar 2 diskettes. Hoe het heette kan ik me niet direct meer herinneren...

edit: naam gevonden :) : VoiceAssist

[ Voor 7% gewijzigd door The Bad Seed op 06-01-2004 17:38 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Ik krijg btw net te horen dat die vriend van me een speciale XP versie heeft, waar dus ook op staat dat het voor XP is...

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Duracell schreef op 06 januari 2004 @ 17:36:
Dragon werkt wel onder XP (bij mij iig)

Heb je toevallig nog de driverdiskettes van een oude Creative Labs Soundblaster( AWE 32 enzo) liggen? Daarop stond een progje waarmee je iig onder windows 3.11 en 95 zo'n dingen kon. Werkte best goed en was als ik mij goed herinner maar 2 diskettes. Hoe het heette kan ik me niet direct meer herinneren...

edit: naam gevonden :) : VoiceAssist
hehe, dat ken ik ook. werkte best wel goed en was niet zwaar

Multimonitor is relax :P

• Brokencore
Ik heb volgens mij nog een creative cd. ff kijken

Edit: Ik heb even gekeken maar ze staan der niet op. Ik kan ze ook niet even op internet vinden. Ik heb wel een link naar de creative site maar die is dood. Heeft iemand dit programma voor mij nog ligen?

[ Voor 68% gewijzigd door Brokencore op 06-01-2004 17:59 ]

Verwijderd

ik heb hier wat gevonden maar heb geen idee of het programma nu gratis is of niet. zo niet dan mag deze link weer verwijderd worden :)

• Brokencore
Ik heb hem ff gedown, maar der zit geen setup bestand bij. Hoe moet ik dit nu doen?

Verwijderd

probeer dan ff de hele map sb live new te downloaden en dan gwn de autorun starten.
Pagina: 1