Is het mogelijk om een attachment zoals een *.txt te downloaden van Hotmail ipv dat ie em opent in Internet Explorer, want ik moet namelijk even weten van een txt bestand waneer die gemaakt is.
De beste oplossing is om gewoon een echt e-mailadres te nemen, of een browser te gebruiken waar je zoiets mee kunt instellen. Als je hotmail in Outlook Expres gebruikt kun je het ook gewoon opslaan zoals jij zegt.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
I&T -> SA
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
bij mijn weten worden de attachments gewoon apart in een lijstje gezet, en als je erop klikt krijg je twee opties, 'download' en 'open file'Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:25:
Is het mogelijk om een attachment zoals een *.txt te downloaden van Hotmail ipv dat ie em opent in Internet Explorer, want ik moet namelijk even weten van een txt bestand waneer die gemaakt is.
Pagina: 1