Toon posts:

Hotmail *.txt attachment opslaan ipv openen in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een attachment zoals een *.txt te downloaden van Hotmail ipv dat ie em opent in Internet Explorer, want ik moet namelijk even weten van een txt bestand waneer die gemaakt is.

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
rechtermuisklik en save target as (aka doel opslaan als)??

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:33

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De beste oplossing is om gewoon een echt e-mailadres te nemen, of een browser te gebruiken waar je zoiets mee kunt instellen. Als je hotmail in Outlook Expres gebruikt kun je het ook gewoon opslaan zoals jij zegt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ok thnx dan probeer ik dat eens.

Oh en rechter muis save target as.. werkt niet.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:25:
Is het mogelijk om een attachment zoals een *.txt te downloaden van Hotmail ipv dat ie em opent in Internet Explorer, want ik moet namelijk even weten van een txt bestand waneer die gemaakt is.
bij mijn weten worden de attachments gewoon apart in een lijstje gezet, en als je erop klikt krijg je twee opties, 'download' en 'open file' :)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

De datum waarop het bestand is gemaakt word niet meegestuurd, dus dat lukt sowieso niet
Pagina: 1