Toon posts:

Meerde films op dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is het mogelijk om meerdere films (in *.mpeg, *.avi kan niet geloof ik toch?) op 1 dvd te zetten en dan in een standalone dvd-speler afspelen?
Dus als ik ze allemaal in .mpg formaat zet.

Bedankt

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
goh grappig, iemand heeft net een soort gelijk topic geopend.

Dat is afhankelijk van je dvd speler of hij dat formaat pikt.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
AvOn schreef op 06 januari 2004 @ 16:19:
goh grappig, iemand heeft net een soort gelijk topic geopend.

Dat is afhankelijk van je dvd speler of hij dat formaat pikt.
Ja, dat wist in inderdaad.
Maar het ging me er meer om of ik meerdere films op 1 dvd kan zetten als ik ze allemaal in *.mpg zet..

Bedankt in elk geval

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:35
Ja, als ze het zelfde type/soort geluid hebben (dus bijv. allemaal PCM, of Allemaal AC3 5.1) en allemaal dezelfde verhouding hebben.

Je kan bovenstaande eisen alleen vergeten als je met je authoring-software meerdere "Titlesets" kan aanmaken (en dat kunnen er niet zo veel ...) .

Verwijderd

Topicstarter
HaZee schreef op 06 januari 2004 @ 16:32:
Ja, als ze het zelfde type/soort geluid hebben (dus bijv. allemaal PCM, of Allemaal AC3 5.1) en allemaal dezelfde verhouding hebben.

Je kan bovenstaande eisen alleen vergeten als je met je authoring-software meerdere "Titlesets" kan aanmaken (en dat kunnen er niet zo veel ...) .
Oke, bedankt, weet je wat ik gewoon doe, ik plak ze achter mekaar brand ze dan (dus gewoon als 1 bestand)
moet toch ook lukken?

• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:12
mijn dvd speler, kan als ik er een cd/dvd met diverse mpgs in stop, gewoon een dir structuur weergeven. Hier scroll ik dan doorheen met mijn pijltjes op de ab, en kan ik de filmpjes uitkiezen.
Wil niet bij elke dvd speler, probeer het zou ik zeggen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je moet er een VCD of een DVD van maken. Lees even op www.doom9.nl voor guides over hoe je zaken omzet in VCD of DVD.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.