Toon posts:

wat voor peltier heb ik nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een duron 800 daar wil ik lc koeling op gaan zetten in combinatie met een peltier kan iemand mij vertellen wat voor peltier ik er dan voor nodig heb hoeveel watt enzo om genoeg warmte te gaan ontrekken

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05 17:27

DaOverclocker

Overclocker for life...

ja dat wil ik ook wel weten want van die rekenpaginas snap ik niks

Celly566@950 2,1 volt Orb Hij moet op 1000! Maare kan ik die orb gebruiken als koeling???

Sorry hier heb je geen zak aan maar ik wil het ook ff weten. >>>>Nu de vraag toch gesteld wordt>>>> ;)

systeem specs

Verwijderd

Topicstarter
een ding weet ik al wel als jeen peltier gaat plaatsen gebruik dan waterkoeling 25 maal zo effectief en ja moet het ff zeggen een stuk stiller

• N8w8
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
aantal_watt_van_cpu*1,3 is over t algemeen de regel.
henri, als je niks van die rekenpaginas snapt ga dan maar gewoon luchtkoelen.

• TheRitz
  • Laatst online: 12-02-2024
Gewoon een grote peltier (80Watt, altijd zat :-) en een nog grotere koeler (als je niet met water wilt spelen).

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Verwijderd

Ik wil geen water koeling.
Dan hoor je de hele tijd water stromen. Dan moet ik vaak naar de plee.
:):):):):):):):)

• TheRitz
  • Laatst online: 12-02-2024
Tell me about it! Ik ben zelf ook aan het kijken naar een peltier + koeling maar water vind ik a) te veel gezeik en b) te duur voor nu. En ik heb geen zin om als ik eens een game party ergens heb dat hele ding + bak water mee te zeulen.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Een beetje handige harrie bouwt alles in zijn case, en heeft dus geen losse onderdelen.

En water hoor je niet stromen, tenzij er ergens een grote luchtbel zit, maar die zijn er na een minuut of 10 wel uit.

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Hmm geeft dit programmatje het aantal watts dat van de proc komt? want dan lijkt me de 60,7 Watt voor mijn duron een beetje veel.
iemand een id hoeveel warmte mijn duron 600@1030@2,06V afgeeft? of wat voor peltier hier ik het beste op kan zetten? (ik ga binnenkort aan de waterkoeling)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

Moet je het programma radiate gebruiken, en 60 Watt is niet teveel, heb het niet nagerekend maar dat kan best.

edit:

Ik heb het maar ff nagerekend (heeft radiate voor me gedaan) en het is iets meer als 61 Watt

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Op dinsdag 12 december 2000 19:55 schreef sju het volgende:
Hmm geeft dit programmatje het aantal watts dat van de proc komt?
met dit programma bedoel ik dus radiate
Op dinsdag 12 december 2000 20:01 schreef Lord_NikoN het volgende:
Moet je het programma radiate gebruiken, en 60 Watt is niet teveel, heb het niet nagerekend maar dat kan best.

edit:

Ik heb het maar ff nagerekend (heeft radiate voor me gedaan) en het is iets meer als 61 Watt
heel fijn dat je et nogeenkeer voor me nagerekend hebt, maar ik kan dat proggie ook wel zelf bedienen hoor :) >:)

blaat? BLAAAAAAAAT!

Pagina: 1