Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
nee, teminste ik gebruik het zelf en vind het niet stinken, je ruikt het een klein beetje, maar de geur is niet vies
Verwijderd
Stinkt best wel imho
maar da's nogal persoonlijk
En opzich toch geen reden om het er weer af te halen
Zodra het uitgehard is ruik je niks meer... zowel bij die zalman als de AS adhesive
maar da's nogal persoonlijk
En opzich toch geen reden om het er weer af te halen
Zodra het uitgehard is ruik je niks meer... zowel bij die zalman als de AS adhesive
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 17:36 ]
Die AS prut stinkt iig niet. Dat Zalman spul stinkt alleen maar zolang het oplosmiddel nog aan het verdampen is hoor, als't is uitgehard merk je d'r niks meer van o__0
Ticking away, the moments that make up a dull day
Ja maar toch. 't Zijn wel ff 8 chippies waar je dat stinkspul op moet smeren. Tegen de tijd dat de laatste ramsink er op zit ben je al lang flauwgevallen van het adem inhouden 
Maar bedankt voor de reacties.
Maar bedankt voor de reacties.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Sorry vind je wel een beetje een aansteller, maar bijna alle 2 compenenten adhesive stinken (bijna) altijd. Dit komt door de hardmakers die er in zitten. Die geur is echt zo weer weg als je het gebruikt hebt. Dus je moet niet denken dat je computercase altijd zo blijft stinken als je het gebruikt. Ik zou zeggen probeer het gewoon nog een keer, en als je het echt te erg vind stinen laat het dan even door iemand anders doen, en het een paar uurtjes uiharden dan is de geur wel weg.
Ja, AS adhesive stinkt ook. Zet een raam open ofzo, ben je ervan af
. Ben je nou tweaker of niet?
Ja het heeft idd wel een zeer sterke geur die je meteen ruikt welke themal adhesive heb je (zo'n groene + rose???) die had ik namelijk en die geur was eigenlijk best snel weg hoor nadat ik een heatsinkje had opgeplakt.
May Lyssa aid you
Pagina: 1