Ik had hier daarnet een probleem met de pc. Was gewoon een beetje aan het surfen en wiamp stond op met online radio van shoutcast. Plots crashte de pc en begonnen de boxen te fluiten. Bij een restart startte het beeldscherm niet op en het toetsenbord reageerde ook niet ( num lock )
Na wat wachten ed en de oude videokaart er terug in gezet te hebben, allemaal zonder enig resultaat zette ik de nieuwe videokaart er terug in en alles werkte perfect. Windows heeft zelf niet vermeld dat hij een zware fout gehad heeft. Ik heb dit probleem van het niet aansuren van het beeldscherm al meerdere malen gehad, maar niet frequent. Na een aantal keer proberen start hij altijd terug op.
Kan iemand mij vertellen waaraan dit kan liggen?
pc:
medion moederbord
P3 667
radeon 9600
maxtor 80gig
1gig RAM
...
Na wat wachten ed en de oude videokaart er terug in gezet te hebben, allemaal zonder enig resultaat zette ik de nieuwe videokaart er terug in en alles werkte perfect. Windows heeft zelf niet vermeld dat hij een zware fout gehad heeft. Ik heb dit probleem van het niet aansuren van het beeldscherm al meerdere malen gehad, maar niet frequent. Na een aantal keer proberen start hij altijd terug op.
Kan iemand mij vertellen waaraan dit kan liggen?
pc:
medion moederbord
P3 667
radeon 9600
maxtor 80gig
1gig RAM
...