Toon posts:

Tekst loopt weg in IE 5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site gebouwd waarop alles lijkt te werken in de verschillende browsers tot ik een foutontdekte in IE 5. De tekst in de contentkolom loopt door onder de kolom ernaast. Ik kan de fout niet ontdekken, schat dat het te maken heeft met het schalen van de contentcel zodat de site het hele scherm gebruikt, maar kon via search niet echt een oplossing voor dit probleem vinden.

Is er hier iemand die de fout in de code ziet.

De url www.followthatdream.com

Thanks

Kees

• Hoppie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit riekt naar SPAM.
Kun je niet het stuk code posten waarin de fout zich voordoet?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:03:
Ik heb een site gebouwd waarop alles lijkt te werken in de verschillende browsers tot ik een foutontdekte in IE 5. De tekst in de contentkolom loopt door onder de kolom ernaast. Ik kan de fout niet ontdekken, schat dat het te maken heeft met het schalen van de contentcel zodat de site het hele scherm gebruikt, maar kon via search niet echt een oplossing voor dit probleem vinden.

Is er hier iemand die de fout in de code ziet.

De url www.followthatdream.com

Thanks

Kees
De hele code is een mix van tabellen en divs door elkaar heen met hier en daar een webbot include ofzo.

Wat het makkelijkste is is de borders van je TD's en van je Div's op 1px te zetten om nog enigzins te kunnen zien hoe je pagina ingedeelt is.

[ Voor 5% gewijzigd door André op 06-01-2004 15:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

1. Het is geen spam, want dan had ik wel gepost op een MB dat in Elvis Presley is geinteresseerd, gewezen op werkende functionaliteit, en niet op iets wat niet werkt.

2. Ik probeerde net even te kijken of ik code kon ordenen en kopieren, maar zag dat frontpage (en ik) er zo'n bende van hadden gemaakt dat ik dat eigenlijk eerder had moeten doen. Bij het ordenen zag ik in ieder geval een tweetal fouten staan waar ik blijkbaar overheen gekeken had. Twee sizes staan in percentages (>100%) en niet in pixels. Kan me indenken dat dat een oorzaak in.

Vreemd dat NS, Mozilla, Opera en IE 6 daar geen last van hebben en IE 5 wel.

Bedankt voor de hulp.

Kees

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
IE5 ging geloof ik altijd over z'n nek als je iets als
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
el { 
 width: 50%;
 height: 100px;
}

dus als je eenheden met percentages mixte.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Waarom test je zelf niet even met IE5? We kunnen die sinds kort namelijk ook los draaien :)

Meerdere versies van Internet Explorer tegelijk gebruiken
Pagina: 1