Toon posts:

Gameplay is niet altijd het belangrijkste. Wedden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
D'r is een spel in ontwikkeling. Hij heet "Fighting Legends". Het zou een mix worden tussen RPG, RTS en actie. Klinkt goed of niet?

Hier is een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://www.mcszone.com/screenshots/thumbs/shots/1b.gif

:r

Verwijderd

Gameplay is wel het belangrijkste! Dan pas de graphics. Misschien wordt dit wel een heel coole game ook al zijn de graphics :r. Maar 1 screenshot zegt nog niks.:)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

ik probeer al een half uur uit te vinden waar ik naar zit te kijken.. maar ik kom er niet uit.......kan iemand ff uitleggen wat deze hoop :r kleuren en :r vormen samen allemaal moeten voorstellen? :? :?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Gameplay is altijd t belangrijkste.
een spel met mooie graphics maar slechte gameplay houdt het misschien 2 dagen op mijn HD vol.
Andersom staan ze er al jaren op zoals Starcraft, Diablo en Championship Manager 3.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:26

duderuud

Sliden is koel

Kijk naar Colin McRae Rally 1. Is nu al sterk verouderd, maar ik speel dus GEEN andere rallyspellen, omdat die allemaal een klote-gameplay hebben. Codemaster roelen op dit gebied, daarom is CMR waarschijnlijk ook zo goed verkocht.

Het rijdt gewoon lekker!:)

En nu deel 2, joepie!!

Motor-Forum.nl

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik zie op die screenie ;)

Verwijderd

Wat heeft die screenshot eigenlijk te maken met het topic?
Zo mooi is het toch niet? En by tha way....gameplay is dus WEL het allerbelangrijkst :P

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:11
ik ga liever voor goede game play dan voor wat anders hoor ...
want als het zeer verslavend is dan kijk je ook niet echt naar de grafx of naar het geluid hoor :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik snap duzz echt niet wat dat moet voorstellen he! Ik vind gameplay ook t belangrijkste :)

Mooie graphicz is mooi meegenomen :D

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Je hebt gelijk, als ik dit zie weet ik gelijk dat ik deze niet hoef te hebben;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ja mooie graphics zijn meegenomen maar de graphics op dit screenshot zijn niet echt super. Fighting Legends is ook een rare naam voor zo'n spel.
Ik zou t Loony Toons 3D noemen. :)

Verwijderd

Topicstarter
dit plaatje bewijst dat sommige games toch meer graphics nodig hebben dan gameplay dat is wat ik je probeerde te vertellen. en ik vind de graphics van starcraft nog steeds mooi en de gameplay superb.

Verwijderd

Ach, kan nou niet zeggen dat HET blokken spel (Tetris voor digibeten) zo fantastiesch grafisch is. Is wel het meeste verslavende...Gameplay is dus wel het belangrijkste....grafisch is hier gewoon een klein onderdeel van. Ik bedoel, als je gewoon om de 5min moet :r :r :r dan is de gameplay dus ook niks.

edit:
Ziet er best kewl uit...mooi manier om snelheids probleem op te lossen...gebruik gewoon geen textures >:)!
Pagina: 1