Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Ik zou toch gewoon voor Vevida gaan als ik jou was, dan heb je een betrouwbare partij die al wat langer meegaat en eigen spul heeft. En anders kun je even kijken bij www.netmastering.nl, die zijn wel ietsje minder professioneel dan Vevida, maar zeker wel een betrouwbare partij.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 15:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
De kwaliteit is zeker niet minder dan die van andere providers. Het bewijs hiervoor zijn onze honderden websites die we voor vele klanten hosten.
Ook hosten we alles op eigen servers (met officiele licenties zoals al onze software). Het laatste jaar op Win 2003 de 2 jaar ervoor op Win 2000.
Het duidelijke verschil van Webstekker ten opzichte van Vevida is dat onze klanten vele malen meer zelf kunnen regelen (er stappen zelfs Vevida klanten over naar webstekker, dat zecht genoeg lijkt me.)
Maargoed, test het zelf uit zou ik zeggen mocht je niet tevreden zijn dan kan je altijd binnen de eerste maand je account opzeggen, en kost het je dus maar een maand (+ eventuele domeinregistraties). Mocht je dit doen, vergeet dan niet hier je ervaring te posten...
Verwijderd
Ik ben erg tevreden met de service. Ik kan zelf heel eenvoudig extra mail accounts, subdomeinen etc. aanmaken. En mocht ik een vraag hebben, dan krijg ik snel antwoord en hulp.
Aan te raden!
Verwijderd
Aantal postings 1Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 17:31:
Privé en voor m'n werk, ben ik klant bij webstekker. Mijn eigen site wordt bij hun gehost en voor m'n werk gaan we een WMS server huren bij webstekker.
Ik ben erg tevreden met de service. Ik kan zelf heel eenvoudig extra mail accounts, subdomeinen etc. aanmaken. En mocht ik een vraag hebben, dan krijg ik snel antwoord en hulp.
Aan te raden!
Gemiddeld aantal postings per dag 1
Geregistreerd op Tuesday 06 January 2004 17:25
valt niet op hoor
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 17:32 ]
Verwijderd
Gewoonlijk lees ik alleen maar berichtjes (en ik was nog niet geregistreerd) maar nu vond ik dat ik maar eens moest antwoorden...
Hoe dan ook, m'n mening blijft ongewijzigd: webstekker is goed!
Verwijderd
Dat zegt ook genoeg lijkt meVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:19:
(er stappen zelfs Vevida klanten over naar webstekker, dat zecht genoeg lijkt me.)
Ik ken Webstekker verder niet, maar ik weet wel dat Vevida een betrouwbare partij is. Ze komen op mij over als een partij die z'n zaken goed in orde heeft, en waar genoeg kennis in huis is.
Ik heb ook een aantal sites bij Vevida "draaien".
Qua prijs/kwaliteit vind ik webstekker gewoon goed.
I smell advertisementVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:19:
Hallo, (Gijs van Gemert van de Webstekker support) wil toch even reageren op hetgeen hierboven. Even voor de duidelijkheid.
/dicht
Topicstarter: zie Internet & Telefonie Hosting FAQ
Dit topic is gesloten.
![]()