webstekker.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Topicstarter
ik ben op zoek naar een host voor ASP en ASP.NET.

www.vevida.nl leek me ook een prima host, echter die heeft best hoge kosten als je limiten overschrijdt of meer opties wilt als een mssql database.

nu kwam ik op www.webstekker.nl terecht. Zij bieden wat meer webspace en nog andere leuke extra's. maar ik kan niet echt ervaringen vinden van gebruikers van deze host. wie van jullie heeft er ervaring mee? of anders: lijkt het jullie wat?
bvd

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
www.webhosters.nl.. staan er een paarduizend vergeleken..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Kwaliteit betaal je gewoon voor, zeker met windows hosting moet je gewoon niet verwachten dat je met een paar cent klaar bent. Licenties van microsoft spul zijn gewoon niet goedkoop.

Ik zou toch gewoon voor Vevida gaan als ik jou was, dan heb je een betrouwbare partij die al wat langer meegaat en eigen spul heeft. En anders kun je even kijken bij www.netmastering.nl, die zijn wel ietsje minder professioneel dan Vevida, maar zeker wel een betrouwbare partij.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 15:12 ]

Verwijderd

je zou vervida gewoon kunnen mailen voor een offerte. Jan lijkt mij niet zo'n moeilijk persoon.

Verwijderd

Hallo, (Gijs van Gemert van de Webstekker support) wil toch even reageren op hetgeen hierboven. Even voor de duidelijkheid:

De kwaliteit is zeker niet minder dan die van andere providers. Het bewijs hiervoor zijn onze honderden websites die we voor vele klanten hosten. :P
Ook hosten we alles op eigen servers (met officiele licenties zoals al onze software). Het laatste jaar op Win 2003 de 2 jaar ervoor op Win 2000.
Het duidelijke verschil van Webstekker ten opzichte van Vevida is dat onze klanten vele malen meer zelf kunnen regelen (er stappen zelfs Vevida klanten over naar webstekker, dat zecht genoeg lijkt me.) ;)

Maargoed, test het zelf uit zou ik zeggen mocht je niet tevreden zijn dan kan je altijd binnen de eerste maand je account opzeggen, en kost het je dus maar een maand (+ eventuele domeinregistraties). Mocht je dit doen, vergeet dan niet hier je ervaring te posten... :*)

Verwijderd

Privé en voor m'n werk, ben ik klant bij webstekker. Mijn eigen site wordt bij hun gehost en voor m'n werk gaan we een WMS server huren bij webstekker.

Ik ben erg tevreden met de service. Ik kan zelf heel eenvoudig extra mail accounts, subdomeinen etc. aanmaken. En mocht ik een vraag hebben, dan krijg ik snel antwoord en hulp.

Aan te raden! _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 17:31:
Privé en voor m'n werk, ben ik klant bij webstekker. Mijn eigen site wordt bij hun gehost en voor m'n werk gaan we een WMS server huren bij webstekker.

Ik ben erg tevreden met de service. Ik kan zelf heel eenvoudig extra mail accounts, subdomeinen etc. aanmaken. En mocht ik een vraag hebben, dan krijg ik snel antwoord en hulp.

Aan te raden! _/-\o_
Aantal postings 1
Gemiddeld aantal postings per dag 1
Geregistreerd op Tuesday 06 January 2004 17:25

valt niet op hoor :z

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 17:32 ]

Verwijderd

Tsja... ehm.... :/

Gewoonlijk lees ik alleen maar berichtjes (en ik was nog niet geregistreerd) maar nu vond ik dat ik maar eens moest antwoorden...

Hoe dan ook, m'n mening blijft ongewijzigd: webstekker is goed!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 13:00
Ik host sinds eind vorig jaar ook mijn website bij webstekker.nl, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over hun service. Ze beantwoorden snel je mails en ik heb nog geen (op een keer na dan) last gehad van downtime.

Verwijderd

Het zal wel aan mij liggen, maar als een host een outdated versie van php draait, die redelijk makkelijk te updaten is, vind ik dat er niet zo prettig uitzien. Nee, ik kraak niets af, ik geef mijn eigen mening. Ik beschouw software updates ook als een groot stukje service. Ik blijf fijn bij m'n eigen host, sorry Coditor :)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:38
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:19:
(er stappen zelfs Vevida klanten over naar webstekker, dat zecht genoeg lijkt me.) ;)
Dat zegt ook genoeg lijkt me ;)

Ik ken Webstekker verder niet, maar ik weet wel dat Vevida een betrouwbare partij is. Ze komen op mij over als een partij die z'n zaken goed in orde heeft, en waar genoeg kennis in huis is.

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Overigens, en dat is in dit geval waarschijnlijk wel relevant, verlaagt Vevida met ingang van 1 februari aanstaande haar prijzen. Dat heeft Vevida al aan de bestaande klanten (en dus ook aan mij :) ) meegedeeld. In plaats van EUR 56,72 ex btw betaal je als particulier vanaf februari EUR 39,= ex btw voor het standaard hostingpakket met een .nl-domeinnaam. Ook andere prijzen gaan omlaag; prijzen voor extra dataverkeer blijven echter gelijk. Misschien dat dit van belang kan zijn bij het maken van je keuze voor een hostingprovider.

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 12:58
Ik heb ook een site bij webstekker gehost en het bevalt me prima! De site draait nu zo'n maand of 2.

Ik heb ook een aantal sites bij Vevida "draaien".

Qua prijs/kwaliteit vind ik webstekker gewoon goed.

Specs

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 16:19:
Hallo, (Gijs van Gemert van de Webstekker support) wil toch even reageren op hetgeen hierboven. Even voor de duidelijkheid.
I smell advertisement :z

/dicht

Topicstarter: zie Internet & Telefonie Hosting FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.