Toon posts:

Huisstijl HCC

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op het moment bezig met een studieopdracht, en we zijn op het moment bezig met het maken van een reclame campagne voor de HCC-dagen. Het is niet in opdracht van de HCC zelf, want die lijken niet op emails te reageren, maar het is zeg maar een 'virtuele' opdrachtgever.

We zijn op het moment bezig met een analyse van de huidige stijl die de HCC gebruikt voor zijn reclame campagnes, en nu ben ik eigenlijk op zoek naar informatie over de huidige huisstijl van de HCC(dagen). Ik kan namelijk wel reclamemateriaal analyseren, maar het is veel overzichter en completer als ik een overzicht zou hebben.

Mijn groepsgenoten hebben al geprobeerd contact te zoeken met de HCC-dagen organisatie, maar deze hebben tot dusver niet gereageerd :'(

Dus: Heeft iemand eventueel informatie beschikbaar over de huidige policy/huistijl die de organisatie van de HCC-dagen hanteert?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 00:33

André

Analytics dude

Ik denk toch echt dat je daar de organisatie voor moet hebben.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:09
Bezoekadres:
De Bouw 141

Postadres:
Postbus 149
3990 DC Houten

Telefoon: 030 - 635 50 50
Fax: 030 - 635 50 51
Ga langs of bel eens.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Aan het feit dat ze nog geen reactie hebben gegeven te horen heb je nog niet gebeld, alleen maar een meeltje gestuurd. Gebruik het telefoonnummer eens dus ;)

En ze zijn niet verplicht iets te geven, dus als ze het niet willen/kunnen, dan moet je het maar doen met wat je hebt.

Dit topic is gesloten.