te hoog gemod..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 13:02
Wat vinden jullie hiervan?
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=933027
uit deze nieuwspost:
nieuws: Transmeta komt met nieuwe zuinige processors

Hij krijgt een waardering van 4 terwijl hij (als inkoppertje) een quote van iemand anders, expres verkeerd opvat en bovendien zegt ie ook nog dat diegene (beavis) moet stoppen met het mekkeren over Mhz'jes voordat hij gaat blaten..

Wat hij vervolgens zegt over dat Mhzen niet garant staan voor performance weet zo langzamerhand iedereen wel en is ook nog eens oftopic..

Zero, de trainee ;)

wat vinden jullie?
//zie net dat het al wat rechttrekt//

[ Voor 9% gewijzigd door procyon op 06-01-2004 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

An sich, hij schopt net onbedoeld naar het verkeerde persoon, hij vatte Beaves verkeerd op. Beide hebben dezelfde mening, dezelfde onderbouwing (Zero iets technischer dan) en toch een redelijk betoogje. Ik weet niet of hij express verkeerd leest, deze fout komt me iig bekend voor.

Of het een +4 is.... tja, lastig, maar met een +3 zou ik zeker vrede hebben.

Om dan ff verder te gaan
Vandaar dat hij niet aan het blaten is en jij dus wel, is het je trouwens opgevallen dat zijn karma 2347x zo groot is als die van jou?
Iedereen begint onderaan, Beaves is al jaren bezig en staat nu toevallig op 1. Dat heeft meer met tijd, interesse, consequent postingen bouwen en goed je best doen te maken dan met het verband tussen Beaves, Linus en Bill qua knowhow. Beetje ... tja.... lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 13:02
Lame, tsja mijn reactie was scherp, misschien te scherp maar het is hem wel duidelijk wat ik ermee bedoelde..

Ik zie dit soort dingen gewoon erg vaak, halve quotes verkeerd opvatten en er vervolgens vol tegenin gaan om voor de makkelijke puntjes te gaan..
Maar ach hij zegt zelf al dat het gemiddelde nivo (?) hier te laag is voor hem dus waarschijnlijk ligt het aan mij ;)
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=933048