Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Featurerequest] Smileys op GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 13:55
Ik vroeg me af of het mogelijk is dat er nieuwe smileys worden toegevoegd op GoT.

Misschien is er wel niet meer plaats dan voor 34 smileys, maar dan zou er natuurlijk altijd aan vervanging kunnen worden gedacht. (sommige smileys worden imo nauwelijks gebruikt)

Ik open dit topic omdat ik vind dat er in ieder gaval 1 uitdrukking mist en dat is de 'thumbs-up'.
vb. Afbeeldingslocatie: http://www.teamcoldfusion.nl/smilies/smile/xyxthumbs.gif
Dit is slechts een voorbeeld en past qua kleur ook niet, maar het gaat me om de uitdrukking.

Ik weet dat dmv de UBB tags een willekeurig plaatje toe te voegen is, maar dat neemt niet weg dat naar mijn mening het een mooie aanvulling zou zijn op de huidige smiley-pack.

Strix (Skullflame)

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

d:)b

Daar is je thumbs up :P
Zie mijn code hoe je die maakt :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• mcB
Huh,... hee dat is nieuw voor mij... kan iemand mij vertellen waarom deze smiley niet in de smiley-lijst staat onderaan het reply scherm?

En welke smileys zijn er allemaal nog meer zo verborgen?

Strix (Skullflame)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:35

André

Analytics dude

Ook verborgen:

7(8)7
^)
*;
<+:)
B-)

[ Voor 31% gewijzigd door André op 06-01-2004 14:32 ]

Verwijderd

volgens mij zijn daar al vele topic's over geweest in bijv. LA waar altijd weer uitkwam dat er geen behoefte was aan meerdere smilies op GOT. Het gaat hier meer om de tekst, veelvuldig gebruik smilies past meer op forum zoals Fok.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:48

Sherlock

No Shit

:w

;)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:02
Zijn al veel vaker topics over geweest.

Hier in deze post staan alles smiles dacht ik. Met code. :)

[rml]curry684 in "[ Smilies]Vraagje mbt. beschikbaar stelle..."[/rml]

• mcB
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:35:
volgens mij zijn daar al vele topic's over geweest in bijv. LA waar altijd weer uitkwam dat er geen behoefte was aan meerdere smilies op GOT. Het gaat hier meer om de tekst, veelvuldig gebruik smilies past meer op forum zoals Fok.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik vond juist de thumbs-up een smiley die hier wel zou passen.

Lightsabres etc hoeven hier echt niet, maar dit leek me wel wat.
bv. Voor de Dutch Power Cows zijn er een aantal mensen die zich zu nu en dan heel erg inzetten voor de groep. Het zou mooi zijn om een stukje tekst kracht bij te kunnen zetten middels een juiste smiley.
De 'worshippy' smiley vind ik er niet voor iedere situatie gepast.

Strix (Skullflame)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

Lijkt me verder geen BUG topic meer...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.