Toon posts:

Waar online CDR's te kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar winkels gevonden die online CD's enzo verkopen, maar nu wil ik toch graag jullie mening hebben... Ik zelf vind de kwaliteit van de CD's niet zo belangrijk, mijn writer is daar niet zo gevoelig voor (nog nooit foutje gehad)...

Wil dus eigenlijk simpelweg weten waar ik ze zo goedkoop mogelijk kan krijgen! :D

Verwijderd

tweakers.net/pricewatch

Tevens een opsomtopic en veel over te vinden in de search :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

www.elcheapo.nl ?
Trust cd's kopen ( zijn zeer goedkoop )....

Tja, zoek wat rondt zou ik zeggen! Soms heeft mediamarkt nog een leuke aanbieding....

There is no place like ::1

Verwijderd

Tips voor (online) cd-winkels
Online Cd Winkels
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/69

Alternate Computerversand, ArenCa, BBSNederland, Bons Hardware & Software, cddvdwinkel.nl, CD-Rom-Land Breda, Challenge Computers, City PC, CompTech World, Computer Service Bergh, CompuZeel@nd, Compuzone, ConlineS Computer Components, dbs, DDVD.NL, Diamondcomputers, DVC Computers, DVDrSTORE, DVDwinkeltje, DVD-World, E&E Computersystemen, Easybit, EasyCom Systems, Empc Solutions, Flexpro, Gistron, Hardware Concurrent, Hardwareworld, Kompjoeter.com, LegeDVDs.nl, Media-Madness, MyCom, Opus Supplies B.V, PC Tuning, Rilex Nederland Group, SWW Computer, Van Gils Computersystemen, Yorcom Computers & Componenten, Zwab Mediashop etc etc

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 16:28 ]

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
ik heb best goeie ervaringen met www.cdrwinkel.com

Verwijderd

wat is dit voor topic :|
maja www.opus.nl is mijn siteje...hele goedkope verzendkosten (rembours 2,75€) en ze hebben heel veel, toen ik daar bestelde (om ong. 15.00)kreeg ik het de volgende ochtend al in me handen gedrukt :)

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:21:
Ik heb al een paar winkels gevonden die online CD's enzo verkopen, maar nu wil ik toch graag jullie mening hebben... Ik zelf vind de kwaliteit van de CD's niet zo belangrijk, mijn writer is daar niet zo gevoelig voor (nog nooit foutje gehad)...

Wil dus eigenlijk simpelweg weten waar ik ze zo goedkoop mogelijk kan krijgen! :D
Het probleem met slechte CD's is ook niet dat ze niet te branden zijn, maar dat ze binnen een bepaalde tijd niet meer leesbaar zijn of uit elkaar vallen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
cdrwinkel.com .. want belgische heffing (=goedkoop) en snelle levering. + gratis rembourskosten kwijtgescholden boven de 100 euro.

Verwijderd

www.opus.nl

heeft alles.

greetz
Hexx

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 00:32
smvs schreef op 06 januari 2004 @ 23:58:
cdrwinkel.com .. want belgische heffing (=goedkoop) en snelle levering. + gratis rembourskosten kwijtgescholden boven de 100 euro.
klopt niet helemaal, vanaf 120 (was eerst 100) euro geen verzendkosten, voor verzenden onder rembours betaal je 5,75 bij cdrwinkel.
meer info: http://www.cdrwinkel.com/verzendkost.htm

hehe, ze hebben zelfs een pallet optie :)

[ Voor 8% gewijzigd door Emcee op 07-01-2004 00:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thx gasten, kan ik aan het bestellen gaan... Ik denk dat het opus wordt, vanwege de ruime keuze :)

Verwijderd

Weet iemand wat de kosten zijn als je een bestelling via rembours plaatst op cdrwinkel.com?
Ze doen er een beetje vaag over. In de FAQ lees ik dat voor een bestelling van € 20.00 - € 119.99 € 6.90 verzendkosten wordt verrekendt. En dat voor een rembours bestelling er nog €5.75 bij komt.

Nou lees ik verder in de voorwaarden:

Op alle andere producten geeft CDRwinkel U een 8 dagen niet goed geld terug garantie.
Als U niet tevreden bent van de bij ons gekochte goederen mag U zonder opgave van een reden binnen de 8 dagen uw bestelling compleet of gedeeltelijk terugsturen. Wij zullen U de geretourneerde goederen terugbetalen.
Let wel dat geleverde diensten (verpakkings- en verzendingskosten 15€) niet terugbetaald worden!

Daar hebben ze het ineens over €15 verpakkings en verzendkosten. Dit lijkt me erg veel. Weet iemand die op cdrwinkel.com eerder een remboursbestelling geplaatst wat de kosten nu zijn? b.v.d.

Verwijderd

http://www.ddvd.info/nl/ vond ik een goed kope en als je boven de 130 koopt dan heb je geen verzend kosten .. 4.95 voor verzend kosten vind ik ook niet veel hoor ;)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 12:54

Mentalist

[avdD]

Kijk in http://tweakers.net/pricewatch - dit is nu nogal een opsomtopic aan het worden.

Destronica : waarom vraag je het ons :?. De shop zelf weet er waarschijnlijk meer over, drop ze een mailtje ;).

Anyway, opsomtopic dus, en je kan zelf ook in de pricewatch kijken, en met de shopsurvey erbij zie je ook meteen welke shops goed zijn. Geen topic nodig ;)

[edit]
Woeps, en ik zie nu dat dit topic al een jaar oud is :o. Destronica : oude koeien moeten in de sloot blijven :). Als je een vraag hebt, open dan een nieuw topic met evt. een linkje naar een topic wat je met de search hebt gevonden. Maar niet voor vragen als deze natuurlijk, die kan de shop zelf je gewoon veel beter beantwoorden :)

[ Voor 33% gewijzigd door Mentalist op 02-01-2005 19:20 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.