Toon posts:

Nvidia Foreware53.03 op Asus9560 VideoSuite?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wilde de veelgeroemde Nvidia Forceware53.03 op m'n Asus V9560 videosuite installeren. Eerst de huidige Asus 52.16 driver verwijderd, toen Forceware 53.03 geinstalleerd. Het resultaat was bedroevend. Totaal vernaggeld beeld. Alleen met Ghostdump of herstelpunt weer te herstellen.
Ik dacht dat Forceware53.03 wel moest draaien op deze kaart. Heeft iemand dit wel voor elkaar?
(WinXP, P4C800dl, 1024mbRAM)

Verwijderd

Voor mijn gevoel hoor ik wel vaker wat slechte dingen over versie 53.03
Klopt dit, is deze versie toch niet zo goed?!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:20
oke ik heb even een vraag ik wou er niet speciaal een heel nieuw topic over openen.
Ik heb een point of view geforce fx 5600 xp gekocht op een beurs van amsterdam 27 december.Dus ik helemaal blij kaartje presteerd ook goed 2939 3dmark 2003.(driver 45.45 of zoiets van de point of view cd).
dus ik installeer direct de nieuwste forceware drivers (53.03) heel leuk benchen 2812 oke 100 punten omlaag dikke tegenvaller.
Wil ik Call of duty spelen dikke schokken erin terwijl hij op mijn ati radeon 9200 pro perfect liep (alles op hoog).
dus ik dacht van dit kan nooit ik ga naar de point of view site download daar de 52.16 drivers van point of view geinstalleerd en ik had weer 2939 3dmarks.
heel leuk allemaal ik start call of duty op loopt weer als een zonnetje,betekent dit nu dat ik beter altijd de drivers van de point of view site kan halen of is dit gewoon een slechte driver (53.03). 8)7

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Verwijderd

gewoon een slechte driver, bij mij komt ie er ook niet meer op. Ik draai de vorige versie van de nvidia website.

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik weet niet direct de oplossing. Alleen heb ik precies dezelfde videokaart, de asus v9560 video suite en bij mij werkt deze perfect met nvidia forceware 53.03. Het ligt dus niet aan de combinatie videokaart / driver.

Verwijderd

Ik vind het ook geen goede driver versie, heb dezelfde kaart en bij mij heb ik nu af en toe problemen met het afspelen van media, ik krijg dan een groen beeld en cpu verbruik schiet dan omhoog :(. Plus, de overlay is niet direct aanspreekbaar als je 2 monitoren gebruikt..

Verwijderd

ik heb asus v9280/TD

(nog) geen problemen met de 53.03 driver
(ook 13.110 3dmarks)
Pagina: 1