Toon posts:

Tussenfase casemod--> FOTO!

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op dit forum dat jullie dol op plaatjes van casemods zijn, dus hier alvast een plaatje van mijn casemod waar ik nog druk mee bezig ben....

http://213.93.89.218:3636/case1.jpg

Oja, als het handiger is om het plaatje hier in deze topic te zetten moet iemand dat maar doen want ik weet niet hoe (dom he?)

Greetz

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:00
Leuk, vooral die aan/uit switch :)

Maar gaat je cd-rom nu niet stofhappen?

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

plaatje hier:
Afbeeldingslocatie: http://213.93.89.218:3636/case1.jpg

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

He,

Weer iemand met zo'n lelijk Philips ding. Ga je die nog overspuiten? Mooi wel, die blauwe ledjes...

S

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 05:40
Best wel kicken...:P

Ik zit erover te denken om binnenkort mijn kast ook eens onder handen te nemen. Heeft iemand hier nog adviezen voor, zoals wat voor verf je het beste kan gebruiken. Hoe kan je het beste te werk gaan om gaatjes in je kast te maken om airflow te verbeteren?

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor de positieve reacties....

Tsja die Philips....gekregen he....

Het cdromklepje moest ik nog verven etc en heb inmiddels ook een temp.sensor (nog niet geverfd) "erin gezaagd".

Qua verf, loop de eerste de beste hema in, zoek een of meerdere kleurtjes uit bij de spuitbussen (8,95p/400ml). Heb je zat aan.
Blauwe leds passen mooi bij de verf :)

Oja, heb meteen ff een foto gemaakt.

zelfde url als boven, alleen heet deze case2.jpg maar ik moet hem eerst nog ff van me fotocam naar schijf zetten, over 15min staat ie erop, tot zo... dan zet ik ff de url erneer....

Greetz 8-)

Verwijderd

kijk hier maar eens

http://www.tomamod.com

:) :) :)

Verwijderd

Dit is zeker wel netjes gedaan, alleen die philips he.. maar ja dat heeft al iemand gezegd.

Mijn complimenten :)

waar kun je trouwens blauwe ledjes halen?

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 18:47
Bij de gemiddelde elektroboer. :)

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, of onderdelenwinkel etc....

Blauwe ledjes zijn trouwens wel veeeeel duurder dan groene/rode. Daarom zie je ze ook minder. Niet dat ze duur zijn (mijne kosten 4,95p/s).......

Verder koop je er nog heatshrink tube bij (hitte krimpende buisje), dus niet solderen ofzo! 8-)

Verwijderd

Hoe kan ik mijn LEDjes veranderen in mijn Addtronics 7896A?? :o

Is nl. best wel kickûh! :)

Cheers!

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb dus ook die verfbij de Hema gekocht, maar hecht dat wel goed op plastic??
En hoe krijg ik een mooi egaal vlak??

Alvast bedankt jonges!

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 15:14 schreef Chickendorp het volgende:
Ik heb dus ook die verfbij de Hema gekocht, maar hecht dat wel goed op plastic??
En hoe krijg ik een mooi egaal vlak??

Alvast bedankt jonges!
Die verf heb ik ook gebruikt. Werkt goed.
Schuur alles lichtjes op. Zorg dat je geen krassen krijgt want die krijg je NIET weg!!

Begin met spuiten met een kant die je niet ziet. De voorkant doe je als laatst, zodat je al weet hoe je het makkelijkst kan spuiten.

Maak lange halen. Als je een stukje niet in een haal lukt en de rest is al goed gelukt. Maar dan gewoon weer een lange haal en ga gerust over die delen die al goed geverfd zijn. Anders krijg je een ophoping die dagen duurt voordat het droog is. En het ziet er niet uit.

Doe eerst de zijkanten van frontjes als je ermee begint. Daarva de voorkant van je frontje.

Schuur alles lichtjes op, zoals ik al zei. En neem het daarna af met amoniak ofzo. Iets dat vet verwijderd. Geen Dreft dus.
Als je nog vragen hebt zie ik ze wel langs komen.
E-mail is jbeugeling@hotmail.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn kast dus niet geschuurd (kom ik later vast nog wel achter waarom ik dat wel had moeten doen).
Ten tweede heb ik het gewoon buiten in het donker gedaan, simpel omdat ik geen geduld had. (Daar had ik geen spijt van, alles is keurig recht etc.) Maar wel 1 goede tip, PLAK ALLES GOED AF MET AFPLAKTAPE. Dit had ik nog liggen, scheelde weer. De lijnen zijn echt kaarsrecht en er is nix over elkaar heen gegaan :):):):):)

Greetz

Verwijderd

mooie kast heejz 8-) B-)
vooral die temperatuurmeter staat kewl
:+

Verwijderd

Morgen jajaja komt mijn nieuwe kast yahoo :)

Dus dan kunnen de mods ook voor mij beginnen! :)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:51

E-Vix

Nu met sneeuw!

Euhmz... Wat misschien wel verstandig was geweest is om de front van je kast eerst te behandelen met een plastic primer. Dit zorgt er voor dat de verf veel beter hecht. Als je dat niet doet, dan is de kans heel erg groot dat je de verf er gewoon af kan stoten, en dat zou sonde zijn.
Zo'n bus kost trouwens tussen de 15 en 20 gulden, en kun je bij de meeste auto speciaalzaken wel krijgen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Pagina: 1