Het is niet zo makkelijk uit te leggen, maar het lukt me niet dit op te lossen. Kijk hier, en als jij het wel weet, vertel me dan waarom de afbeelding door de layer heen loopt.
Welke afbeelding bedoel je? Staat van die layer de overflow wel op hidden?
@redcorn: de afbeelding is inderdaad groot, maar je zou toch denken dat de layer dan meerekt.
@André: ik bedoel het vuurwerk, overflow staat niet op hidden. wat bereik je daar mee?
@André: ik bedoel het vuurwerk, overflow staat niet op hidden. wat bereik je daar mee?
Bij mij rekt de layer mee, IE6 + W2k.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:37:
@redcorn: de afbeelding is inderdaad groot, maar je zou toch denken dat de layer dan meerekt.
Dat het deel wat over de layer gaat niet zichtbaar is.@André: ik bedoel het vuurwerk, overflow staat niet op hidden. wat bereik je daar mee?
Misschien een screenshotje van meerekken?André schreef op 06 januari 2004 @ 13:39:
[...]
Bij mij rekt de layer mee, IE6 + W2k.
[...]
Dat het deel wat over de layer gaat niet zichtbaar is.
Verwijderd
code:
Of niet? Wellicht tijd om het gedeelte over floats te lezen in de CSS21 spec: http://www.w3.org/TR/CSS21/visuren.html#floats1
2
3
| img{
float:right;
} |
EDIT: dat van IE is een bug.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 13:48 ]
Verwijderd
Waarom is dat van IE een bug?? Divs staan gewoon standaard op overflow: visible;
Als je hem in Mozilla bekijkt dan rekt de layer dus niet mee... Zo kan je met slordigere code eerder resultaat krijgen in IE, maar dan is het nog geen bug.
Als je hem in Mozilla bekijkt dan rekt de layer dus niet mee... Zo kan je met slordigere code eerder resultaat krijgen in IE, maar dan is het nog geen bug.
float:right werkt!!!Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:47:
code:Of niet? Wellicht tijd om het gedeelte over floats te lezen in de CSS21 spec: http://www.w3.org/TR/CSS21/visuren.html#floats
1 2 3img{ float:right; }
EDIT: dat van IE is een bug.
Verwijderd
Jawel, want IE behandelt 'height' and 'width' als 'min-height' en 'min-width' en dat klopt niet per specificatie. 'overflow:hidden;' zegt ook niets over het meerekken van de 'box' alleen over zichtbaarheid van de inhoud.
Pagina: 1