Toon posts:

[Crystal Reports 9] Executable genereren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met Crystal Reports 9 (ja helaas geen 8 ) en het is nodig dat ik van het rapport dat ik daarin gemaakt heb een executable maak zodat ik het kan oproepen vanuit een ander programma...

Weet er iemand misschien een tooltje/handigheid waarmee ik een report gemaakt in Crystal 9 kan omzetten naar een executable? (gezien ze die functie er maar uit hebben gehaald in versie 9 :/ )

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Waarom zou je dat via een executable willen???? Er zijn toch veel betere manieren voor?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-05 15:35

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Hammerlaunch van www.hammerman.com, is niet gratis (maar goedkoper van Seagate Crystal Report), werkt echter goed. Gebruikers kunnen dan een raport draaien, zonder dat ze het rapport kunnen aanpassen.
Ze openen met Hammerlaunch het rapport bestand. Dus je compileert geen EXE-file voor elk rapport! Voor ons een uitkomst met appsec op de Citrix-servers.

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eens kijken of ik wat kan vinden op die site daarvoor thnx.
Maar ik heb dus een executable nodig omdat ik het moet openen vanuit een ander programma en je wil niet door 2/3 programma's heen om een rapport uit te printen dat nogal vaak gebruikt wordt...