Mensen,
Ik heb hier een vreemd probleem. Ik heb een hele simpele datalist in een usercontrol zitten. Nu wilde ik daar een ItemCommand aan heben dmv
Update:
de page load, geen rare dingen hier
Ik heb hier een vreemd probleem. Ik heb een hele simpele datalist in een usercontrol zitten. Nu wilde ik daar een ItemCommand aan heben dmv
code:
. In mijn itemtemplate zit een linkbutton1
| OnItemCommand="contractList_ItemCommand" |
code:
In mijn codebehind had ik al hele lappen code, maar zelfs als ik het reduceerd tot1
2
| <asp:linkbutton Text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "contractNumber") %>' CommandName="Download" runat="server" ID="downloadButton"/> |
code:
gebeurt er niets, ik krijg telkens de melding "webcontrol '~/test.ascx' could not be found". Als ik de regel 1
2
3
4
| void contractList_ItemCommand(Object sender, DataListCommandEventArgs e)
{
Response.Write("a");
} |
code:
weghaal doet de datalist het wel, dus hier zal het probleem wel ergens liggen, ik begrijp alleen niet wat. Dit is toch hele normale code?1
| OnItemCommand="contractList_ItemCommand" |
Update:
de page load, geen rare dingen hier
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| private void Page_Load(object sender, System.EventArgs e)
{
if(!Page.IsPostBack)
{
SqlDataAdapter customerContractAdapter = new SqlDataAdapter("crm_getCustomersHavingContracts", myConnection);
customerContractAdapter.SelectCommand.CommandType = CommandType.StoredProcedure;
DataSet customerContractSet = new DataSet();
customerContractAdapter.Fill(customerContractSet, "crm_getCustomersHavingContracts");
contractList.DataSource=customerContractSet.Tables["crm_getCustomersHavingContracts"].DefaultView;
contractList.DataBind();
}
} |
[ Voor 41% gewijzigd door sig69 op 06-01-2004 13:11 ]