Cheap-@ss auto radio/cd speler

Pagina: 1
Acties:

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 15:35
Beste Gotters,

Onlangs heeft iemand (mn vriending) de autoradio van mn leasebakkie gemolt. Nu is deze auto zowat aan het eind van z'n contract en gaat hij straks weg, maar kan ik hem natuurlijk niet inleveren met de defecte radio-cd speler.

Oke, het ding was sowieso al defect (geluid schoot regelmatig op maximaal en knoppen reageerde dan niet meer, erg pijnlijk voor de oren, maar na 1 dreun is hij nu zichtbaar stuk) 8)7

Wat ik zoek is een goedkope radio/cd speler voor in mn auto. Het merk maakt me echt totaal niet uit, als er maar cd speler op zit en als hij maar goedkoop is.

Een zoekopdracht heeft me weinig opgeleverd. Maar als men een leuke 2e hands heeft (HIJ MOET WEL WERKEN!) of een winkel weet waar ze goedkoop verkopen, let me know!
Thx!

wijze woorden

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Mediamarkt, www.marktplaats.nl of je lokale cheap-@ss garage (die bouwen ook vaak weggevertjes in in occasions).

Senile! Senile Oekaki

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Vriending? Hoe vaak moet het nou nog gezegd worden, vrouwen zijn geen objecten! :P

Enne, GoT is geen advertentieforum, daar hebben we Vraag & Aanbod op de FP voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Hazuki op 06-01-2004 12:42 ]

Koekie?

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-08 23:05
Hazuki schreef op 06 januari 2004 @ 12:35:
Vriending? Hoe vaak moet het nou nog gezegd worden, vrouwen zijn geen objecten! :P
:? :? :?

Verwijderd

goed, blijkbaar is dat ding van de leasemij. en niet van jou.
dan weten ze ook wat voor radio erin zat. lever je hem in met een el cheapo, dan krijg je gewoon een rekening voor een nieuwe radio. dus als ik jou was zou ik er gewoon niets meer aan doen...

• Valandil
Kan ze ook natuurlijk gewoon bellen en de situatie uitleggen. Kijk die auto gaat toch weg, ook de leasemaatschappij doet hem straks van de hand als hij weer ingeleverd is.

Ik kreeg m al met defecte radio, dus moeten ze al blij zijn als ik een werkende erin zet... toch?

Owja, vriending was een spelfoutje 8)

wijze woorden

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wie leased die auto? Jij of je baas? Ik neem aan je baas. In dat geval is hij verzekerd voor dit soort dingen.

Laat hem het lekker oplossen. Foutje kan gebeuren toch?

• Valandil
Ja, het is inderdaad een foutje, maar als STEL:

Als het wel volgens de officiele weg straks gerepareerd moet worden, houdt dus in dat ze een nieuwe autoradio LATEN inbouwen en kan ik straks voor de kosten opdraaien... Daar voel ik weinig voor als ik bijvoorbeeld voor "weinig" zelf eentje kan inbouwen...

wijze woorden

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Een longmill :?

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Zosas schreef op 06 januari 2004 @ 12:27:
...
Oke, het ding was sowieso al defect (geluid schoot regelmatig op maximaal en knoppen reageerde dan niet meer, erg pijnlijk voor de oren, maar na 1 dreun is hij nu zichtbaar stuk) 8)7
...
Hoe zichtbaar stuk? Ik bedoel: kan je van de buitenkant al zien dat de radio kapot is?

Als je een lekke band hebt met je leaseauto moet jij die band dan betalen? Waarschijnlijk niet, dus waarom zou dat met een meegeleasde radio wel zo zijn? Bel gewoon de leasemaatschappij en vraag of er een eigen risico is met dit soort dingen.

Overigens leaseauto's gaan na afloop vaak de handel in en dus boeit het ze niet echt dat de radio het niet doet.

• Valandil
wokkie15620 schreef op 06 januari 2004 @ 14:34:
[...]

Hoe zichtbaar stuk? Ik bedoel: kan je van de buitenkant al zien dat de radio kapot is?

Als je een lekke band hebt met je leaseauto moet jij die band dan betalen? Waarschijnlijk niet, dus waarom zou dat met een meegeleasde radio wel zo zijn? Bel gewoon de leasemaatschappij en vraag of er een eigen risico is met dit soort dingen.

Overigens leaseauto's gaan na afloop vaak de handel in en dus boeit het ze niet echt dat de radio het niet doet.
Display is gebarsten en het vloeistof (?) is er helemaal door gelopen. Verders onbreken er nu een paar knoppen en zitten een paar knoppen naar binnengedrukt. owja, en nog een scheurtje op het plastic midden op de radio...

ps sterke vriendin heb ik als ik dit zo lees :)

wijze woorden

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Zosas schreef op 06 januari 2004 @ 23:25:
[...]

Display is gebarsten en het vloeistof (?) is er helemaal door gelopen. Verders onbreken er nu een paar knoppen en zitten een paar knoppen naar binnengedrukt. owja, en nog een scheurtje op het plastic midden op de radio...

ps sterke vriendin heb ik als ik dit zo lees :)
die hamer was er voor in geval van nood om een ruitje uit te tikken hoor :+

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Pagina: 1