GForce Ti4200 kapot? [Vreemde strepen/kleuren]

Pagina: 1
Acties:

• pietschie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 15:49
Ik heb m'n pc de afgelopen anderhalve week laten downloaden zonder dat ik er was. Af en toe wat nieuwe downloads aangezet met Remote Admin.
Toen ik hem gisteren opnieuw opstartte, kreeg ik tijdens het bootscherm al vreemde, blokkerige, verticale grijze strepen over het normale beeld op mijn scherm te zien. Tijdens het opstarten van Win XP Prof. gaf hij een blauw scherm welke steeds aan en uit flikkerde. Na ongeveer 1 minuut: automatische reboot... ;( Ik heb de pc in veilige modus opgestart en kreeg een "code 41" error betreft m'n Ti4200... De software stond wel geïnstalleerd maar hij zag de hardware niet. Ik zag allemaal rare groene pixels op de achtergrond in de vorm van verticale lijnen.
Toen heb ik hem afgesloten en de stekker eruit getrokken... opnieuw stekker er in gedaan: Stoppen doorgeslagen :'(
Toen heb ik een nieuwe voeding en grafische kaart (ATI 9200 SE of zo) aan laten rukken. Ik heb de voeding vervangen maar dit hielp niets. Toen heb ik de Ti4200 vervangen met de ATI: Ik kreeg geen rare kleuren meer tijdens het booten en heb de nVidia drivers verwijderd (ook met Driver Clean 2 of zo) en de ATI drivers geïnstalleerd. Helaas -> weer zo'n vage "code 41" melding 8)7
Iemand enig idee????

ps: ik zal vanavond een screenshotje toevoegen om het allemaal wat duidelijker te maken...

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:36

smallboy

N/A

Misschien is het slot verrot waar die kaart in zit?