Hallo,
ik zit een beetje vast met een formulier dat ik gemaakt heb. Ik heb een formulier met gegevens uit een database. Ik verstuur alleen de intID's uit de database.
Ik verstuur de gegevens dus naar 1 popup window alwaar ik met PHP het array "intID" uitlees en verwerk. Nou lukt het mij niet om via een javascript deze array naar 2 popups te versturen.
Ik zat al te proberen met:
Om te kijken hoeveel waarden erin zitten maar dat doet ie dus niet. Nou vraag ik me af of het uberhaupt wel mogelijk is om een array via een javascript te versturen.
Misschien dat iemand een voorbeeld heeft of mij op het goede pad kan brengen. Ik heb het forum al doorzocht en ook op Google maar kan geen nuttige info vinden.
ik zit een beetje vast met een formulier dat ik gemaakt heb. Ik heb een formulier met gegevens uit een database. Ik verstuur alleen de intID's uit de database.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
| <form method="get" action="print.php" target="_blank">
<input type="hidden" name="action" value="printlist">
<table border="1">
<tr>
<td>Print</td>
<td>Voornaam</td>
<td>Achternaam</td>
<td>Voorletters</td>
<td>Geslacht</td>
<td>Leeftijd</td>
<td>Adres</td>
<td>Postcode</td>
<td>Plaats</td>
<td>Telefoon</td>
<td>Vacature</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="intID[]" value="1"></td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="intID[]" value="2"></td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
<td>blaat</td>
</tr>
enzo.
</table>
<input type="submit" name="submit" value=" Print ">
</form> |
Ik verstuur de gegevens dus naar 1 popup window alwaar ik met PHP het array "intID" uitlees en verwerk. Nou lukt het mij niet om via een javascript deze array naar 2 popups te versturen.
Ik zat al te proberen met:
code:
1
2
3
4
5
| function doSubmitPrint(){
intID = document.form[0].elements['intID[]'].length;
alert(intID);
//window.open("print.php?action=printlist&intID="+intID,"printlist");
} |
Om te kijken hoeveel waarden erin zitten maar dat doet ie dus niet. Nou vraag ik me af of het uberhaupt wel mogelijk is om een array via een javascript te versturen.
Misschien dat iemand een voorbeeld heeft of mij op het goede pad kan brengen. Ik heb het forum al doorzocht en ook op Google maar kan geen nuttige info vinden.